Κάλεσμα για μαζική Συλλογή Υπογραφών!

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΦΩΝΗ!!!

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Τις τελευταίες μέρες ξεκίνησε μια μεγάλη προσπάθεια κινητοποίησης του εκπαιδευτικού κόσμου. Στόχο έχει την ανάδειξη των τεράστιων προβλημάτων, με αφορμή και την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

Δε θα μείνουμε σιωπηλοί, άλαλοι απέναντι στον κυβερνητικό εμπαιγμό πως δήθεν “όλα είναι καλώς καμωμένα από το Υπουργείο Παιδείας” και για όλα τα προβλήματα που εμφανίζονται φταίνε οι εκπαιδευτικοί. Δε θα επιτρέψουμε στα διάφορα παπαγαλάκια της δημοσιογραφίας, στους καλοθελητές να στοχοποιούν τους χιλιάδες συναδέλφους που δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό, αυτές τις δύσκολες μέρες.

Μια σειρά Σύλλογοι και ΕΛΜΕ, συνάδελφοι από την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, ανέλαβαν την πρωτοβουλία για συγκέντρωση υπογραφών σε κοινό κείμενο διαμαρτυρίας προς το Υπουργείο Παιδείας ώστε να έρθουν στην επιφάνεια τα προβλήματα και οι διεκδικήσεις μας. Ήδη έχουν συγκεντρωθεί πάνω από 2000 υπογραφές συναδέλφων από όλη την Ελλάδα!

Στόχος μας είναι, την Πέμπτη 2 Απριλίου στις 11π.μ., ολιγομελής αντιπροσωπεία των σωματείων μας να πραγματοποιήσει παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Παιδείας για να κατατεθεί το κείμενο διαμαρτυρίας και οι χιλιάδες υπογραφές στην πολιτική ηγεσία, ώστε να βρεθεί άμεση λύση στα προβλήματα.

  • Καλούμε όλους τους Συλλόγους και τις ΕΛΜΕ να στηρίξουν το κοινό κείμενο διαμαρτυρίας και να το διαδώσουν μαζικά στα μέλη τους.
  • Καλούμε τους συναδέλφους, μαζικά, να μπουν στην ηλεκτρονική σελίδα των σωματείων και να στηρίξουν την προσπάθεια που έχει ξεκινήσει!
  • Καλούμε τα Δ.Σ. της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ να στηρίξουν την πρωτοβουλία των Συλλόγων και των εκπαιδευτικών.

Μένουμε όρθιοι, δίπλα στους μαθητές μας με όλα τα μέσα!
Το Υπουργείο Παιδείας να αναλάβει τις ευθύνες του!

Στις δύσκολες και πρωτόγνωρες συνθήκες που βιώνουμε
δεν σταματάμε να αγωνιζόμαστε!

Μπείτε στο link της σελίδας των Σωματείων,
υπογράψτε το κείμενο, διαδώστε το!!

https://sites.google.com/view/ypografes-elearning/

Το Υπουργείο Παιδείας και οι υπηρεσίες του να ικανοποιήσουν τις διεκδικήσεις των Συλλόγων και των ΕΛΜΕ. Να σταματήσουν τις πιέσεις και τις αυθαιρεσίες!

Το Υπουργείο Παιδείας και οι υπηρεσίες του να ικανοποιήσουν
τις διεκδικήσεις των Συλλόγων και των ΕΛΜΕ.

Να σταματήσουν τις πιέσεις και τις αυθαιρεσίες!

Χιλιάδες συνάδελφοι σε όλη την Ελλάδα, επί ατελείωτες ώρες μπροστά σε έναν υπολογιστή προσπαθούμε να μείνουμε δίπλα στους μαθητές μας, να τους στηρίξουμε ψυχολογικά, παιδαγωγικά σε αυτές τις δύσκολες ώρες. Δοκιμάζονται κάθε μέρα η υπομονή μας, η ευρηματικότητα μας ώστε με κάθε μέσο να πετύχουμε αυτή την επαφή (email, τηλέφωνα, μέσα κοινωνικής δικτύωσης κ.α.), αφού η λειτουργία της πλατφόρμας του Υπουργείου Παιδείας έχει γίνει ανέκδοτο στα χείλη των μαθητών και των εκπαιδευτικών. Ιδιαίτερο βάρος έχουν σηκώσει οι συνάδελφοι της πληροφορικής που πολλές φορές σηκώνουν στην πλάτη τους την τεχνική υποστήριξη 3-4 σχολείων, αφού το Υπουργείο δεν έχει υλοποιήσει ακόμα το αίτημα για κεντρική ομάδα υποστήριξης.

Αυτή μας η στάση σε συνδυασμό με τις πολύ συγκεκριμένες καταγγελίες για τις ελλείψεις και τις αστοχίες στην απαραίτητη υποδομή για την εξ αποστάσεως διδασκαλία από το Υπουργείο Παιδείας αλλά και οι συγκεκριμένες προτάσεις για να λυθούν τα προβλήματα από δεκάδες σωματεία σε όλη την Ελλάδα, ανέστρεψαν τελείως το κλίμα. Η αήθης επίθεση από διάφορα παπαγαλάκια (Τέλογλου, Χασαπόπουλος, Βερύκιος) ότι οι εκπαιδευτικοί είναι τεμπέληδες, πρέπει να περικοπεί ο μισθός τους, ενώ το Υπουργείο Παιδείας τα έχει σχεδιάσει όλα καλά, έχει τσαλακωθεί στην πράξη. Η δήλωση της Υπουργού Παιδείας «Οι εκπαιδευτικοί υπερβάλλουν εαυτούς και καταβάλλουν τεράστιες προσπάθειες σε όλη αυτή τη διαδικασία και τους οφείλουμε ένα τεράστιο ευχαριστώ και μπράβο» δεν αναιρεί την ευθύνη του Υπουργείου, είναι κενό γράμμα στο μέτρο που δε λαμβάνει άμεσα τα απαραίτητα μέτρα στήριξης της προσπάθειάς μας. Το Υπουργείο οφείλει να ικανοποιήσει τα αιτήματα των σωματείων, να λύσει δηλαδή άμεσα όλα τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί και όχι να σαμποτάρει και να υπονομεύει την προσπάθεια των συναδέλφων,

Επιπλέον, η πίεση που ασκείται τις τελευταίες μέρες από τη Διοίκηση, προφανώς με κατεύθυνση του Υπουργείου, να φτιαχτεί συγκεκριμένο πρόγραμμα στα σχολεία για την ασύγχρονη εκπαίδευση δείχνει ότι δεν έχει καμία επαφή με την πραγματικότητα. Οι συνάδελφοι προσπαθούν οικειοθελώς από το ξημέρωμα μέχρι αργά τη νύχτα να καταφέρουν να τροφοδοτήσουν με υλικό τους μαθητές, μέσω της πλατφόρμας και επειδή κάτι τέτοιο είναι πρακτικά αδύνατο, καταφεύγουν στη λύση του email. Είναι κατανοητό ότι ο χρονικός περιορισμός αυτής της διαδικασίας για κάθε μάθημα στα πλαίσια ενός ωρολογίου προγράμματος, θα τινάξει την κάθε προσπάθεια συναδέλφου στον αέρα. Άλλωστε οποιοσδήποτε έχει στοιχειώδη επαφή με το αντικείμενο, γνωρίζει ότι αυτή η πρακτική δε συνάδει με τη φύση της ασύγχρονης εξ αποστάσεως διδασκαλίας.

Στις παραπάνω δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί με ευθύνη του Υπουργείου, έρχονται να προστεθούν, οι εκτός τόπου και χρόνου, απαιτήσεις ΜΕ ΠΡΟΦΟΡΙΚΕΣ ΕΝΤΟΛΕΣ π.χ. στις 17:00 του Σαββάτου (!) να μαζευτούν στοιχεία ως το βράδυ. Και την ίδια στιγμή οι Διευθυντές των Σχολείων να μη  μπορούν να μπουν καν στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο. Τέτοιες καταγγελίες φτάνουν από πολλές περιοχές της χώρας! Το Υπουργείο ζητάει στοιχεία για το πόσοι συνάδελφοι συμμετέχουν στην εξ αποστάσεως αποκλειστικά με βάση την εγγραφή στο ΠΣΔ ενώ την ίδια στιγμή πολλοί συνάδελφοι αξιοποιώντας αλλά μέσα ήδη είναι σε επαφή με τους μαθητές τους! Προφορικά το Υπουργείο βεβαιώνει ότι οι συνάδελφοι μπορούν αξιοποιούν κάθε πρόσφορο μέσο αλλά με τα στοιχεία που ζητά αναιρεί αυτή την κατεύθυνση.  Ηθελημένα δημιουργείται σε Διευθυντές των σχολικών μονάδων και σε συναδέλφους σύγχυση και αδικαιολόγητη πίεση.

Το Υπουργείο επιδιώκει να φορτώσει όλα τα προβλήματα στους εκπαιδευτικούς!

Καλούμε επιπλέον τα στελέχη εκπαίδευσης να είναι ιδιαίτερα προσεκτικά αυτές τις δύσκολες ημέρες και να μη μεταφέρουν και πολύ περισσότερο να μην πολλαπλασιάζουν προς τους εκπαιδευτικούς τις αυθαίρετες ενέργειες ή απαιτήσεις του Υπουργείου Παιδείας είτε αφορούν την εξ αποστάσεως είτε την παρουσία στα σχολεία είτε οποιοδήποτε άλλο ζήτημα. Ο καθένας και η καθεμία έχουν τις ευθύνες τους και κρίνονται αυτές τις δύσκολες μέρες – για το σωματείο ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΑΡΑΤΗΡΗΤΟ. ΑΦΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ!

Καλούμε τους συναδέλφους να οργανώσουν τη δουλειά τους με τον τρόπο που εκείνοι θεωρούν καταλληλότερο και πιο αποτελεσματικό, ώστε να διασφαλίζεται η καλύτερη λειτουργία των παρεμβάσεων, η αντιμετώπιση των περιπτώσεων μαθητών που στερούνται των μέσων αλλά και η ενιαία λειτουργία του σχολείου, απέναντι σε κακόβουλες πολιτικές που επιδιώκουν την κατηγοριοποίηση των εκπαιδευτικών. Ο Σύλλογός μας στηρίζει τη δουλειά αυτή δημοσιεύοντας υλικό, προτάσεις και ιδέες συναδέλφων στην ιστοσελίδα του.

Απαιτούμε άμεσα από το Υπουργείο Παιδείας να εξασφαλίσει τη δωρεάν παροχή πρόσβασης στο διαδίκτυο σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες και να τους παρέχει δωρεάν τον απαραίτητο εξοπλισμό. Να ικανοποιήσει το σύνολο των αιτημάτων των εκπαιδευτικών σωματείων.

‘Oπως επισημάναμε από την πρώτη στιγμή ότι δεν πρόκειται να ανεχθούμε ακόμα και τη σκέψη να μονιμοποιηθούν αυτές οι έκτακτες συνθήκες και να υποκατασταθεί όπως-όπως η διά ζώσης διδασκαλία από την εξ αποστάσεως, ώστε να περιορίσει τις ανάγκες σε αναπληρωτές το Υπουργείο Παιδείας, έτσι δε θα ανεχθούμε και οποιαδήποτε αυθαιρεσία από τη διοίκηση.

Καλούμε  τη ΔΟΕ -ΟΛΜΕ , τους ΣΕΠΕ να είναι σε εγρήγορση και φαινόμενα αυταρχισμού, υποχρεωτικότητα, ελέγχου-αξιολόγησης να καταγγέλλονται άμεσα και να γίνονται παρεμβάσεις επί τόπου.Κουράγιο συνάδελφοι/ισσες! Σταθείτε και τούτη τη φορά ΟΡΘΙΟΙ! Θα επιστρέψουμε στις τάξεις και στις εργασίες μας! Όταν γυρίσουμε όμως πρέπει να μετρηθούμε και να μη λείπει κανείς! Ούτε μαθητής/τρια, ούτε εκπαιδευτικός, ούτε γονιός. Για το λόγο αυτό: ΠΡΟΣΟΧΗ!

Δεν αναστέλλουμε τους αγώνες και τις διεκδικήσεις μας ως εργαζόμενοι! Σφίγγουμε το χέρι και υποκλινόμαστε στους γιατρούς, τους νοσηλευτές και το υπόλοιπο προσωπικό των ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ οι οποίοι όλες αυτές τις μέρες, ρισκάροντας τη ζωή τους, δίνουν μάχη με το θάνατο και την ΠΑΝΔΗΜΙΑ για να κρατήσουν στη ζωή τους συνανθρώπους μας που έχουν νοσήσει. Τα αιτήματά τους είναι και δικά μας αιτήματα γιατί αγωνίζονται για τη δημόσια υγεία που τόσο απαξίωσαν οι κυβερνώντες, για τις ζωές όλων μας. Χαιρετίζουμε και ευχαριστούμε όλους τους εργαζόμενους του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα (καθαριότητα ΟΤΑ, υπάλληλοι μάρκετ, τροφοδοσία, υπηρεσίες κλπ) οι οποίοι όλες αυτές τις μέρες εργάζονται σκληρά, σε απάνθρωπες συνθήκες, για να εξυπηρετήσουν όλες τις ανάγκες μας. Στηρίζουμε με όλες μας τις δυνάμεις τα αιτήματα των Υγειονομικών, για τα άμεσα μέτρα στήριξης του Δημόσιου Συστήματος Υγείας, καθώς και τα αιτήματα των εργατικών Συνδικάτων για την προάσπιση των εργατικών δικαιωμάτων και κατακτήσεων!

Μένουμε όρθιοι, δίπλα στους μαθητές μας με όλα τα μέσα. Το Υπουργείο Παιδείας να αναλάβει τις ευθύνες του!

ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ

ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ

 

Η πολιτική όλων των κυβερνήσεων και της ΕΕ που αντιμετωπίζει την Υγεία ως εμπόρευμα, αποδεικνύεται σήμερα με δραματικό τρόπο ότι είναι επικίνδυνη για το ύψιστο αγαθό της ζωής και της υγείας του λαού.

 

Με αίσθημα ευθύνης παίρνουμε όλα τα μέτρα αυτοπροστασίας και προστασίας των συνανθρώπων μας. Θα αντιμετωπίσουμε όλοι μαζί και αυτή τη δοκιμασία με αλληλεγγύη, οργάνωση και διεκδίκηση.

Δεν μένουμε σιωπηλοί στα μεγάλα κενά, στις μεγάλες τραγικές ελλείψεις που υπάρχουν στο χώρο της υγείας, στα νοσοκομεία, στις μονάδες πρωτοβάθμιας υγείας.

Δυναμώνουμε τη φωνή μας για μέτρα προστασίας της υγείας όλων των εργαζομένων, όλου του ελληνικού λαού.

Εν μέσω πανδημίας κυβέρνηση και εργοδοσία μάτωσαν τους εργαζόμενους και στο μυαλό τους έχουν να σαρώσουν όποιο εργασιακό δικαίωμα είχε μείνει όρθιο από την πολιτική όλων των κυβερνήσεων τα προηγούμενα χρόνια. Η κυβέρνηση έδωσε το πράσινο φως με άθλιες αντεργατικές Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου και επίσημη αναστολή ελέγχων από τους όποιους υποτυπώδεις εποπτικούς κρατικούς μηχανισμούς είχαν απομείνει.

Οι απολύσεις ξεπέρασαν τις 40.000 μέσα σε λίγες μέρες, η εντατικοποίηση στα εργοστάσια τροφίμων, στα σούπερ μάρκετ ξεπέρασε τα όρια της φυσικής αντοχής.  Οι χώροι δουλειάς έγιναν σημεία διασποράς του ιού με την παντελή έλλειψη μέτρων προφύλαξης εν μέσω πανδημίας, τις επικίνδυνες συνθήκες εργασίας. Αποκλειστική ευθύνη φέρουν η κυβέρνηση και η εργοδοσία.

Η απαγόρευση της κυκλοφορίας και οι περιορισμοί δεν αφορούν την συνδικαλιστική δράση.

Αντιθέτως, τα συνδικάτα βρίσκονται στη πρώτη γραμμή και με μεγαλύτερη ορμή προασπίζονται τους εργαζομένους μέσα στους κλάδους και τους χώρους δουλειάς εκεί που σήμερα οξύνεται η εργοδοτική επίθεση.

Απευθύνουμε κάλεσμα προς όλους τους εργαζόμενους: Γραφτείτε τώρα στα σωματεία σας για να μην μπουν τα εργατικά δικαιώματα σε καραντίνα.

Στείλτε καταγγελίες αξιοποιώντας όλα τα μέσα, παλιά και νέα που δίνει η σύγχρονη επικοινωνία και η τεχνολογία.

Οι συνδικαλιστικές οργανώσεις που υπογράφουμε το παρακάτω κείμενο  απαιτούμε ΕΔΩ και ΤΩΡΑ:

  • Άμεση ενίσχυση του υγειονομικού προσωπικού με μαζικές προσλήψεις γιατρών όλων των ειδικοτήτων, με νοσηλευτικό προσωπικό.
  • Να επιταχθούν άμεσα τα χειρουργεία, οι κλίνες ΜΕΘ, τα κρεβάτια, τα διαγνωστικά και τα εργαστηριακά κέντρα των ιδιωτικών νοσοκομείων. Το ίδιο να γίνει και με τους ιδιώτες γιατρούς, που είναι επί το πλείστον έμπειροι επιστήμονες.
  • Να επιταχθούν τα αναγκαία υλικά για την υποδομή του δημόσιου συστήματος Υγείας και για τον άμεσο εφοδιασμό των υγειονομικών.
  • Να στελεχωθεί επαρκώς η υπηρεσία «Βοήθεια στο Σπίτι».
  • Να επιταχθούν ξενοδοχεία, στα οποία θα μπορούν να διαμένουν οι υγειονομικοί των δημόσιων νοσοκομείων.
  • Μέτρα προστασίας στους χώρους δουλειάς. Άμεσες μαζικές προσλήψεις γιατρών εργασίας και τεχνικών ασφαλείας και εντατικοί έλεγχοι από την επιθεώρηση εργασίας. Πρόσθετες Άδειες με πλήρεις αποδοχές στους εργαζόμενους με χρόνια νοσήματα που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες, στις εγκυμονούσες.
  • Την κατάργηση όλων των αντεργατικών διατάξεων των ΠΝΠ. Να κηρυχτούν παράνομες όλες οι απολύσεις που έγιναν από 1η Μάρτη και οι αρνητικές μεταβολές στις συμβάσεις, στα ωράρια, στους μισθούς, στις εργασιακές σχέσεις.
  • Την αυτόματη κατάργηση με το πέρας της καραντίνας όλων των απαράδεκτων απαγορεύσεων στην συνδικαλιστική δράση, όπως το άρθρο 12 της ΠΝΠ που ανοίγει ξανά το δρόμο για επιτάξεις απεργών και κήρυξη πολιτικής επιστράτευσης σε κλάδους που διεκδικούν. Καμία ανοχή στον περιορισμό των πολιτικών και συνδικαλιστικών ελευθεριών. Το Δώρο Πάσχα να δοθεί στο ακέραιο και στην ώρα του. Οι εργαζόμενοι να δώσουν μάχη για το δικαίωμά τους.
  • Για όσο διάστημα διαρκούν τα περιοριστικά μέτρα και η απαγόρευση, να υπάρχει απαλλαγή από τις χρεώσεις σε ρεύμα, επικοινωνία, νερό, φυσικό αέριο. Να μην υπάρχουν διακοπές ηλεκτρικού ρεύματος, τηλεπικοινωνιών, νερού.
  • Αναστολή πληρωμών για τους εργαζόμενους προς Δημόσιο, τράπεζες, κατάργηση πλειστηριασμών κύριας κατοικίας και κατασχέσεων

Ασύγχρονη…επαφή του Υπουργείου Παιδείας με την εκπαιδευτική πραγματικότητα!


Ασύγχρονη…επαφή του Υπουργείου Παιδείας
με την εκπαιδευτική πραγματικότητα!

  • Χιλιάδες συνάδελφοί μας προσπαθούν να δημιουργήσουν λογαριασμό στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και αντιμετωπίζουν δυσκολίες. Το σύστημα του Υπουργείου δε λειτουργεί, “πέφτει” συνεχώς ή  “σέρνεται”. Σε πολλές πόλεις της χωράς υπάρχει συνολικό πρόβλημα με τις ταχύτητες σύνδεσης του internet!!
  • Χιλιάδες συνάδελφοι μας που έχουν καταφέρει να εγγράφουν, ουσιαστικά, δεν μπορούν να δουλέψουν ούτε με τις ασύγχρονες πλατφόρμες γιατί το σύστημα είναι υπερβολικά αργό ή τους «πετάει έξω». Με τη σύγχρονη ούτε λόγος να γίνεται.
  • Πολλοί γονείς δεν μπορούν να πάρουν κωδικούς από το Σχολικό Δίκτυο. Και αν πάρουν μετά δεν τους αναγνωρίζει το σύστημα Π.χ. στην πλατφόρμα e-me όταν στέλνεις πρόσκληση για να γίνεις μέλος.
  • Καμία πρωτοβουλία δεν έχει παρθεί από το Υπουργείο για τους μαθητές που δεν έχουν τα τεχνικά μέσα για την ισότιμη συμμετοχή στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση (γρήγορο internet, Ηλεκτρονικός Υπολογιστής, tablet κ.α.).
  • Καμία πρακτική στήριξη σε εκπαιδευτικούς που, κλεισμένοι στα σπίτια τους, έχουν και οι ίδιοι παιδιά σε σχολική ηλικία ή συζύγους που δουλεύουν εξ αποστάσεως. Αλήθεια πόσα μέλη μιας οικογένειας μπορούν να μοιραστούν έναν υπολογιστή;
  • Ειδικά στη Δευτεροβάθμια, μεγάλο κομμάτι εκπαιδευτικών στερείται του επιπλέον αναγκαίου εξοπλισμού, όπως κάμερες, μικρόφωνα, ψηφιακές γραφίδες κ.α., με συνέπεια να αδυνατεί να συμμετάσχει στη σύγχρονη μορφή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.
  • Όσον αφορά το διαθέσιμο εκπαιδευτικό υλικό συνολικά, είτε είναι ελλιπέστατο, είτε δεν υπάρχει κάποια προεπιλογή-οργάνωση από το Υπουργείο, με αποτέλεσμα να επικρατεί χάος.
  • Εκεί που φοιτούν παιδιά μεταναστών και προσφυγόπουλα υπάρχουν επιπλέον, ιδιαίτερες  δυσκολίες, για τις οποίες πρέπει το Υπουργείο να βρει άμεση και εφαρμόσιμη λύση!
  • Το Υπουργείο δε λαμβάνει υπόψη του, δε συζητά καν, προτάσεις που ήδη έχουν γίνει από εκπαιδευτικά σωματεία και συναδέλφους για τη στήριξη μαθητών, γονιών και εκπαιδευτικών ώστε να εξασφαλιστεί, με ενιαίο τρόπο, η αξιοποίηση των διάφορων εργαλείων ασύγχρονης εξ αποστάσεως διδασκαλίας.

Αν ακούει κάποιος στο Υπουργείο, επαναλαμβάνουμε ότι εδώ και τώρα ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ:

1.      Να εξασφαλιστούν τώρα όλα τα απαραίτητα μέσα σε γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς ώστε να συμμετέχουν ισότιμα στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Δωρεάν σύνδεση γρήγορου internet για όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Εξασφάλιση Η/Υ για μαθητές και εκπαιδευτικούς. Τώρα να εξασφαλιστεί ένα δωρεάν tablet για κάθε μαθητή.

2.      Δημιουργία κεντρικής ομάδας τεχνικής υποστήριξης στο Υπουργείο Παιδείας, στελεχωμένη με όλο το αναγκαίο προσωπικό, που θα λειτουργεί μέσω διαδικτύου ή με δωρεάν τηλεφωνική γραμμή και θα στηρίζει τους εκπαιδευτικούς σε σταθερή βάση.

3.      Δημιουργία Κεντρικής Ψηφιακής Πλατφόρμας Διδακτικού Υλικού από το Υπουργείο, στην οποία θα έχουν πρόσβαση όλοι οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί, και θα περιλαμβάνει δραστηριότητες και ύλη για όλες τις ηλικίες.

4.      Λειτουργία εκπαιδευτικών καναλιών, που θα προβάλλουν προγράμματα ειδικά για μαθητές όλων των ηλικιών, και θα περιλαμβάνουν ταινίες, ντοκιμαντέρ, ψυχαγωγικά και εκπαιδευτικά προγράμματα που θα σχετίζονται με τα σχολικά αντικείμενα και με τα ενδιαφέροντα των μαθητών.

5.      Μέσω της δημόσιας τηλεόρασης,  και με ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας, να προβάλλονται καθημερινά ειδικές ενημερωτικές εκπομπές με την παρουσία εκπαιδευτικών, ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών ώστε να στηριχθούν οι γονείς στη διαχείριση των δύσκολων καταστάσεων που βιώνουν οι ίδιοι και τα παιδιά.

6.      Να δοθεί ξεκάθαρη οδηγία  από το Υπουργείο, με βάση τα παραπάνω προβλήματα, ότι εναλλακτικά και βοηθητικά μπορούν να αξιοποιηθούν και άλλα μέσα, π.χ. ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, ιστοσελίδες σχολικών μονάδων κ.α. στην προσπάθεια των συναδέλφων να στηρίξουν τους μαθητές.

7.      Εδώ και τώρα έκτακτη χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό στην Παιδεία ώστε όλες οι σχολικές μονάδες, όλα τα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές, να έχουν τον απαραίτητο τεχνολογικό εξοπλισμό για την ισότιμη συμμετοχή στην εξ αποστάσεως διδασκαλία.

Η κυβέρνηση και το Υπουργείο να σταματήσει να δίνει “ευχολόγια” για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, να σταματήσει, στο όνομα της “ατομικής ευθύνης”, να φορτώνει τα προβλήματα στους ίδιους τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές. Την ίδια στιγμή που στο όνομα της αντιμετώπισης της κρίσης και της πανδημίας δίνει εκατοντάδες εκατομμύρια ζεστό χρήμα στις μεγάλες επιχειρήσεις, απαξιώνει προκλητικά το δημόσιο σχολείο, τις υποδομές και τους εκπαιδευτικούς.

Για μια ακόμα φορά, το μεγάλο βάρος της υπεράσπισης του μορφωτικού αγαθού, της στήριξης των μαθητών κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες, το σηκώνει ο μάχιμος εκπαιδευτικός κόσμος. Χιλιάδες συνάδελφοι προσπαθούν με όλα τα μέσα να διατηρήσουν τη επαφή με τους μαθητές μέσω τηλεφώνου, με mail, με πρωτότυπα δίκτυα επικοινωνίας, με άλλα μέσα.

Δίνουμε τη μάχη με όλα τα μέσα, αξιοποιούμε τα πάντα, και ταυτόχρονα:

Απαιτούμε από το Υπουργείο να ικανοποιήσει εδώ και τώρα τις διεκδικήσεις των εκπαιδευτικών. Ακόμα και στις πρωτόγνωρες συνθήκες που βιώνουμε, συνεχίζουμε να παλεύουμε, να αγωνιζόμαστε και να διεκδικούμε με γνώμονα τις ανάγκες των μαθητών μας.

 

Δευτέρα, 23 Μαρτίου 2020 (εν μέσω πανδημίας και εγκλεισμού)