Διαδικτυακή εκδήλωση της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών – Μπροστά στο 2021 συζητάμε για τις εξελίξεις στην εκπαίδευση και την αναγκαία απάντηση των εργαζομένων

Διαδικτυακή εκδήλωση της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών


Τρίτη 5 Ιανουαρίου | 19:00
Μπροστά στο 2021 συζητάμε για τις εξελίξεις στην εκπαίδευση και την αναγκαία απάντηση των εργαζομένων

Η εκδήλωση θα μεταδοθεί:
YouTube:http://bit.ly/32B8u7X
Facebook:http://bit.ly/38pVHXQ


Oμιλίες:

  • Πανδημία και Εκπαίδευση: Δέκα μήνες μετά
    Ανδρέας Καργόπουλος, μέλος Δ.Σ. ΟΛΜΕ
  • Αποκωδικοποιώντας τις προτάσεις της έκθεσης Πισσαρίδη για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
    Σπύρος Μαρίνης, μέλος Δ.Σ. ΔΟΕ

Παρεμβάσεις

  • Οι εξελίξεις στο χώρο των αναπληρωτών – συμβασιούχων εκπαιδευτικών
    Αποστόλης Στεργιόπουλος, αναπληρωτής, αντιπρόεδρος ΣΕΠΕ Δ. Γληνός
  • Σχολιάζοντας τις προτάσεις της ΑΔΙΠΔΕ για την επιλογή στελεχών
    Μάκης Μπαρμπέρης, αιρετός ΑΠΥΣΠΕ Αττικής

Υπογράφουμε! Συνεχίζουμε ως Τετάρτη 23 Δεκέμβρη το πρωί, που αντιπροσωπεία Σωματείων θα τις παραδώσει με παράσταση στο Υπ. Παιδείας! Δεν κλείνουμε το στόμα απέναντι στην αντιλαϊκή αντιεκπαιδευτική πολιτική!

Υπογράφουμε!!! Δεν κλείνουμε το στόμα απέναντι στην αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης!  http://www.petitions.gr/?p=337

Εδώ και τώρα μέτρα για ανοιχτά σχολεία με ασφάλεια και υγιεινή!Ούτε ένας μαθητής αποκλεισμένος από την εκπαιδευτική διαδικασία!

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Συνεχίζουμε να υπογράφουμε την επιστολή διαμαρτυρίας προς το υπουργείο Παιδείας, γινόμαστε όλο και περισσότεροι απέναντι στην αδιάλλακτη, αυταρχική και αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης!

Ήδη έχουν συγκεντρωθεί πάνω από 2.000 υπογραφές συναδέλφων απ΄ όλη την Ελλάδα! Συνεχίζουμε ως την Τετάρτη 23/12 το πρωί για να παραδοθούν τότε με Παράσταση από αντιπροσωπεία ΣΥΛΛΟΓΩΝ-ΕΛΜΕ στο Υπ. Παιδείας!

Να δυναμώσει αυτή η πρωτοβουλία! Να συγκεντρωθούν χιλιάδες ακόμα υπογραφές! Να εκφραστεί η αγανάκτηση όλων των συναδέλφων! Να διεκδικήσουμε για μας και τους μαθητές μας:

•    Να μειωθούν οι μαθητές στις τάξεις.

•    Να δημιουργηθούν νέες σχολικές αίθουσες και να αξιοποιηθούν ήδη υπάρχουσες.

•    Να γίνονται δωρεάν, μαζικά και επαναλαμβανόμενα τεστ στα σχολεία.

•    Να ενισχυθεί το προσωπικό καθαριότητας ώστε να τηρούνται τα υγειονομικά πρωτόκολλα.

•    Να γίνουν όλες οι απαραίτητες προσλήψεις αναπληρωτών πλήρους σύμβασης.

•    Να χορηγούνται δωρεάν όλα τα Μέσα Ατομικής Προστασίας.

•    Να παρθούν μέτρα για την αποσυμφόρηση των σχολικών λεωφορείων.

•    Να δοθούν σε όλα τα παιδιά τεχνολογικά μέσα, τάμπλετ, ηλεκτρονικοί υπολογιστές, γρήγορο internet με ευθύνη του κράτους.

•    Να γίνει αναπροσαρμογή της ύλης και να στηριχθούν όλα τα παιδιά με ενισχυτική διδασκαλία και φροντιστηριακά μαθήματα αμέσως μόλις ανοίξουν τα σχολεία.

•    Δεν μπορούν να γίνουν αποδεκτές μορφές τηλεαξιολόγησης. Μόνη λύση να παραταθεί ο χρόνος παράδοσης της βαθμολογίας. Σε κάθε περίπτωση στεκόμαστε δίπλα στους μαθητές μας και στις οικογένειές τους. 

Στόχος μας είναι, την Τετάρτη 23/12 αντιπροσωπεία των Σωματείων μας να πραγματοποιήσει παράσταση στο Υπ Παιδείας, για να κατατεθεί η επιστολή διαμαρτυρίας και οι χιλιάδες υπογραφές στην πολιτική ηγεσία, με απαίτηση να ικανοποιηθούν οι διεκδικήσεις μας και να λυθούν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν εκπαιδευτικοί και μαθητές!

Καλούμε όλους τους Συλλόγους και τις ΕΛΜΕ να στηρίξουν την κοινή επιστολή διαμαρτυρίας. Να τη διαδώσουν μαζικά στα μέλη τους, να μαζέψουν υπογραφές και να έρθουν σε επαφή μαζί μας. Καλούμε τους εκπαιδευτικούς απ’ όλη τη χώρα να στηρίξουν την επιστολή υπογράφοντας στο link

http://www.petitions.gr/?p=337

Δελτίο τύπου για 17 Δεκέμβρη, ημέρα Πανελλαδικής Δράσης!

17 Δεκέμβρη, ημέρα Πανελλαδικής Δράσης!

Το μήνυμα στην Κυβέρνηση στάλθηκε!

 

Χαιρετίζουμε τη σημερινή, δυναμική κινητοποίηση έξω από τη Βουλή σήμερα Πέμπτη 17/12 στην οποία συμμετείχαν εκπρόσωποι από Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε. και από   τον Σύλλογό  μας , ΕΛΜΕ, μαθητές, φοιτητές και γονείς. Αντιπροσωπεία του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ηλιούπολης «Μ. Παπαμαύρος» έκανε περιοδεία στο Ειδικό σχολείο και στο Κέντρο Υγείας Ηλιούπολης, μοιράζοντας την ανακοίνωση του Συλλόγου. Παρόμοιες δράσεις πραγματοποιήθηκαν και σε όλη την Ελλάδα.  Αποτελεί πραγματικά ελπιδοφόρο  γεγονός ότι σε αυτές τις συνθήκες, με την ένταση της καταστολής και της αντιλαϊκής πολιτικής, υπάρχουν σωματεία, εργαζόμενοι, που δε φιμώνονται, που δε σκύβουν το κεφάλι, που διεκδικούν αυτό που σήμερα είναι αναγκαίο, την υγεία, τη μόρφωση, τη ζωή!

Κάθε μέρα που περνά αποδεικνύεται ότι η κυβέρνηση το μόνο έργο που υλοποιεί ακάθεκτα, είναι το τσάκισμα των δικαιωμάτων μας, της ζωής μας.

Επιπλέον, όπως την περίοδο της πρώτης καραντίνας,  με το πολυνομοσχέδιο που, εκτός άλλων,  αύξησε τον αριθμό των παιδιών στα τμήματα, εν μέσω πανδημίας, η κυβέρνηση ήρθε τώρα, στη δεύτερη καραντίνα και κατέθεσε το νομοσχέδιο για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση (EEK), με κλειστά σχολεία και με απαγορεύσεις συναθροίσεων. Ένα νομοσχέδιο  μακριά από την ανάγκη για ποιοτική και αναβαθμισμένη επαγγελματική εκπαίδευση, που διώχνει τους 15χρονους μαθητές από το σχολείο, τους σπρώχνει στις φτηνές δεξιότητες και στην ανήλικη εργασία. Υλοποιεί όλες τις επιδιώξεις του ΣΕΒ για νέο, φτηνό, ευέλικτο εργατικό δυναμικό ώστε να «κουμπώσει» με τις αντεργατικές διατάξεις του «σχεδίου Πισσαρίδη» (10ωρα, απλήρωτες υπερωρίες, κλπ).

Μάλιστα, είναι τόσο ξεδιάντροποι που μέσα σε αυτό το νομοσχέδιο, βάζουν διατάξεις, όπως αυτή για τις τοπικές προσλήψεις αναπληρωτών από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης δηλαδή την παραπέρα ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών.

Ταυτόχρονα, αυξάνοντας την ένταση του αυταρχισμού, το Υπουργείο έχει εντάξει στο νομοσχέδιο και διάταξη που στην ουσία καταργεί την εκπροσώπηση των εργαζομένων στα υπηρεσιακά συμβούλια.

Αντί κυβέρνηση και Υπουργείο να πάρουν ουσιαστικά μέτρα για την υπεράσπιση της υγείας του λαού, για τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας, προχωράνε κυριολεκτικά «με σπασμένα φρένα» στο αντιλαϊκό-αντιεκπαιδευτικό τους έργο.

 

Το επόμενο διάστημα συνεχίζουμε αγωνιστικά, δυναμικά ώστε να ακουστεί πιο δυνατά η φωνή μας! Για μόρφωση και δουλειά με δικαιώματα, για όλα αυτά που πρέπει να γίνουν ώστε τα σχολεία να ανοίξουν με υγιεινή και ασφάλεια, για τα μέτρα που πρέπει να παρθούν όσο τα σχολεία είναι κλειστά.

Τέρμα πια στην κοροϊδία!

Δυναμώνουμε τη φωνή μας! Βάζουμε μπροστά τις δικές μας ανάγκες!

IMG-b022511fc1156c3b43be1b8dbedf21fc-V

IMG-68b01a62d8df2c0443eb32b9f394d1b5-V

Η συλλογή υπογραφών συνεχίζεται στο http://www.petitions.gr/?p=337

ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΕΛΜΕ ΣΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΓΙΑ 17/12 ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΜΕΡΑ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ SITE

ΕΔΩ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ  ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ 17/12 ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΜΕΡΑ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ:
 
Το site για τις υπογραφές εδώ: http://www.petitions.gr/?p=337

17 Δεκεμβρίου 2020

Πανελλαδική Μέρα Δράσης στην Εκπαίδευση

Εδώ και τώρα μέτρα για ανοιχτά σχολεία με ασφάλεια και υγιεινή!

Ούτε ένας μαθητής αποκλεισμένος!

Να αποσυρθεί εδώ και τώρα το νομοσχέδιο για την Επαγγελματική Εκπαίδευση!

 

Σύλλογοι και ΕΛΜΕ από όλη τη χώρα συντονίζουμε τη δράση μας απέναντι στην αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης.

Από την αρχή της πανδημίας έχουμε βρεθεί δίπλα στους μαθητές μας και τις οικογένειές τους, γιατί αυτό επιτάσσει πρώτα απ” όλα ο ρόλος του εκπαιδευτικού. Κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να συνεχιστεί, με όσα μέσα έχουμε, η προσπάθεια στήριξης των μαθητών, έστω και μέσω της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Κάνουμε πράξη το σύνθημα «Δίπλα στους μαθητές μας με κάθε μέσο». Ωστόσο, ξέρουμε ότι αυτή η διαδικασία δεν αντικαθιστά με τίποτα την δια ζώσης εκπαίδευση και έχουμε τις ίδιες ανησυχίες με τους γονείς, ώστε να μη «χαθεί» η σχολική χρονιά.

Ενώ κάνουμε όλη αυτήν την προσπάθεια, η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας όλους αυτούς τους μήνες κοροϊδεύει. Παρουσιάζει μια εικονική πραγματικότητα για την κατάσταση στα σχολεία. Αφήνει χωρίς πρόσβαση στη λεγόμενη «τηλεκπαίδευση» πάνω από το 30% των μαθητών. Έχει την απόλυτη ευθύνη για την απίστευτη ταλαιπωρία μαθητών και εκπαιδευτικών την όξυνση των ταξικών διαφοροποιήσεων που εντείνονται όλο αυτό το διάστημα. Παραδέχεται κυνικά ότι η ανάγκη του λαού για να προστατευτεί όσο το δυνατόν περισσότερο από τους κινδύνους της πανδημίας, είναι ένα τεράστιο κόστος. Αντί για γενναία αύξηση των κλινών ΜΕΘ και επίταξη του ιδιωτικού τομέα μειώνει κατά 600 εκ..€ τις δαπάνες του κρατικού προϋπολογισμού για την υγεία. Δεν προχωρά σε μείωση των μαθητών ανά τμήμα, σε μαζικά επαναλαμβανόμενα τεστ στα σχολεία, σε μαζικές προσλήψεις στην καθαριότητα των σχολείων, αλλά και σε μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό.

Το μόνο που συνεχίζουν ακάθεκτοι , είναι να τσακίζουν τα δικαιώματά μας και τη ζωή μας, ξυλοφορτώνοντας και προσπαθώντας να τρομοκρατήσουν όσους αγωνίζονται και διεκδικούν. Όπως την περίοδο της πρώτης καραντίνας,  με το πολυνομοσχέδιο που, εκτός άλλων,  αύξησε τον αριθμό των παιδιών στα τμήματα, εν μέσω πανδημίας, το Υπουργείο Παιδείας έρχεται στη δεύτερη καραντίνα για να καταθέσει το νομοσχέδιο για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση (EEK), με κλειστά σχολεία. Ένα νομοσχέδιο  μακριά από την ανάγκη για ποιοτική και αναβαθμισμένη επαγγελματική εκπαίδευση, που την υποβαθμίζει.

Μάλιστα, είναι τόσο ξεδιάντροποι που μέσα σε αυτό το νομοσχέδιο, βάζουν διατάξεις, όπως αυτή για τις τοπικές προσλήψεις αναπληρωτών από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, που μετά τις τρίμηνες συμβάσεις, έρχονται να ολοκληρώσουν το σχέδιο για την παραπέρα ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών και να απαλλάξουν το Υπουργείο από την ευθύνη να προσλαμβάνει εκπαιδευτικούς για όλες τις ανάγκες των μαθητών, όποτε αυτές προκύπτουν. Ενώ, αυξάνοντας την ένταση του αυταρχισμού, το Υπουργείο έχει εντάξει στο νομοσχέδιο και διάταξη που στην ουσία καταργεί την εκπροσώπηση των εργαζομένων στα υπηρεσιακά συμβούλια.

Αντίστοιχα, ο προϋπολογισμός που ετοιμάζουν για το 2021 δείχνει ξεκάθαρα ποιες είναι οι αγωνίες της κυβέρνησης. Δεκάδες δισεκατομμύρια ευρώ χαρίζουν απλόχερα στους μεγαλοεπιχειρηματίες, την ίδια στιγμή που μειώνουν, εν μέσω πανδημίας τις δαπάνες για την υγεία και κατά -1,17% τον προϋπολογισμό για την Παιδεία.

Τέρμα πια στην κοροϊδία!  

Παρά το γεγονός ότι η κυβέρνηση προσπαθεί να μας πείσει ότι ο ιός δεν κολλάει στα σχολεία, είτε ότι περισσότεροι μαθητές στην τάξη δεν σημαίνει περισσότερος κίνδυνος διασποράς του ιού, η πραγματικότητα είναι πεισματάρα! Όλα τα αιτήματα που έχουν εδώ και καιρό τα σωματεία των εκπαιδευτικών, των γονιών και οι μαθητές είναι δίκαια.

Δεν έχουμε καμία εμπιστοσύνη, στην κυβερνητική γι” αυτό και δε σταματάμε να διεκδικούμε όλα όσα είναι αναγκαία σήμερα για να ικανοποιούνται τα σύγχρονα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας, και τα σύγχρονα εργασιακά δικαιώματά μας.

Δε θα κλείσουμε το στόμα απέναντι στην προσπάθεια την κυβέρνησης αν φορτώσει την κρίση στις πλάτες του λαού, να επιβάλει 10ωρη εργασία, απλήρωτες υπερωρίες, κατάργηση του δικαιώματος στην απεργία, χτύπημα των σωματείων μας. Σε lockdown πρέπει να μπει η αντιλαϊκή πολιτική και όλοι όσοι την υπηρετούν.

Φωνάζουμε για όλα αυτά που πρέπει να γίνουν ώστε τα σχολεία να ανοίξουν με υγιεινή και ασφάλεια, για τα μέτρα που πρέπει να παρθούν όσο τα σχολεία είναι κλειστά.

ü  Να αραιώσουν οι μαθητές στις τάξεις

ü  Να δημιουργηθούν νέες σχολικές αίθουσες και να αξιοποιηθούν ήδη υπάρχουσες

ü  Να γίνονται δωρεάν, μαζικά και επαναλαμβανόμενα τεστ στα σχολεία

ü  Να ενισχυθεί το προσωπικό καθαριότητας ώστε να τηρούνται τα υγειονομικά πρωτόκολλα

ü  Να γίνουν όλες οι απαραίτητες προσλήψεις αναπληρωτών πλήρους σύμβασης

ü  Να χορηγούνται δωρεάν όλα τα Μέσα Ατομικής Προστασίας

ü  Να παρθούν μέτρα για την αποσυμφόρηση των σχολικών λεωφορείων

ü  Να δοθούν σε όλα τα παιδιά τεχνολογικά μέσα, τάμπλετ, ηλεκτρονικοί υπολογιστές, γρήγορο internet με ευθύνη του κράτους

ü  Να γίνει αναπροσαρμογή της ύλης και να στηριχθούν όλα τα παιδιά με ενισχυτική διδασκαλία και φροντιστηριακά μαθήματα αμέσως μόλις ανοίξουν τα σχολεία.

ü  Δεν μπορούν να γίνουν αποδεκτές μορφές τηλεαξιολόγηση. Μόνη λύση να παραταθεί ο χρόνος παράδοσης της βαθμολογίας.   

Να αποσυρθεί εδώ και τώρα το νομοσχέδιο για την επαγγελματική εκπαίδευση μαζί με τις άθλιες διατάξεις για τις τοπικές προσλήψεις αναπληρωτών και για τη συγκρότηση των υπηρεσιακών συμβουλίων.

Να γίνουν μαζικοί, μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών για να καλυφθούν όλες οι ανάγκες στην εκπαίδευση. Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών που δουλεύουν τα τελευταία χρόνια στα σχολεία.

Βάζουμε μπροστά τις δικές μας ανάγκες και όχι τα κέρδη των λίγων!

Μέσα από τα σωματεία μας που σε όλες τις περιόδους της πανδημίας δεν έχουν σταματήσει τη δράση τους, προχωράμε σε πανελλαδική μέρα δράστης στις 17 του Δεκέμβρη, ώστε να ακουστεί για άλλη μια φορά η φωνή μας! Προχωράμε σε παραστάσεις διαμαρτυρίας, συνεντεύξεις τύπου και άλλες αγωνιστικές δράσεις σε όλη τη χώρα παίρνοντας όλα τα μέτρα προστασίας που έχουμε αποδείξει ότι μπορούμε πολύ καλύτερα από την κυβέρνηση να τηρούμε.

 

ΜΕ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΣΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΔΥΝΑΜΩΝΟΥΜΕ ΤΗ ΦΩΝΗ ΜΑΣ!

Για το ΦΕΚ του Υπουργείου Παιδείας σε σχέση με την αξιολόγηση των μαθητών στο 1ο τρίμηνο του 2020

Για το ΦΕΚ του Υπουργείου Παιδείας σε σχέση με την αξιολόγηση των μαθητών στο 1ο τρίμηνο του 2020

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Τη στιγμή που τα σχολεία είναι κλειστά πάνω από ένα μήνα, που εκατοντάδες σχολικές αίθουσες ή μονάδες έκλειναν νωρίτερα λόγω της έλλειψης υγειονομικών μέτρων, που χιλιάδες μαθητές αποκλείονται από τη λεγόμενη «τηλεκπαίδευση» το Υπουργείο Παιδείας στέλνει εγκυκλίους για την αξιολόγηση των μαθητών, οι οποίες είναι εκτός τόπου και χρόνου.

Φαίνεται πως στην κυβέρνηση και στο Υπουργείο Παιδείας έχουν βαλθεί να σπάζουν συνεχώς τα ρεκόρ της πολιτικής αναλγησίας. Όχι μόνο αρνούνται να πάρουν ουσιαστικά μέτρα, ώστε τα σχολεία να είναι ανοιχτά και υγειονομικά ασφαλή, αλλά με την πολιτική τους, συνεχίζουν να διογκώνουν τα προβλήματα για εκπαιδευτικούς και μαθητές.

«Κόπτονται» να προλάβουν την αξιολόγηση των μαθητών, προσποιούμενοι δήθεν ότι η εκπαιδευτική διαδικασία διεξάγεται κανονικά, για να δείξουν επικοινωνιακά πως όλα δουλεύουν ρολόι!

Αλήθεια, το κύριο αυτή τη στιγμή στην εκπαιδευτική διαδικασία είναι η αξιολόγηση των μαθητών και μάλιστα σε ένα περιβάλλον εχθρικό και αντιεκπαιδευτικό; Δεν κατανοεί το Υπουργείο Παιδείας ότι η παράδοση βαθμολογίας υπό αυτές τις συνθήκες σκοντάφτει σε παιδαγωγικά αλλά και αντικειμενικά προβλήματα;

Πληροφορούμε λοιπόν την κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας πως η αξιολόγηση των μαθητικών επιδόσεων είναι  ένα εργαλείο της εκπαιδευτικής διαδικασίας – όχι το μόνο – , και για να επιτελεί το ρόλο της πρέπει να υπάρχει εκπαιδευτική διαδικασία, άξια να δώσει στον μαθητή τα εφόδια, για να ανταποκριθεί στους διδακτικούς στόχους.

Σε συνθήκες υποχρεωτικής αναστολής των σχολείων και εγκλεισμού, που δεν υπάρχει κανονική εκπαιδευτική διαδικασία, σε συνθήκες που χιλιάδες μαθητές είναι αποκλεισμένοι από την εξ αποστάσεως και πολλοί ακόμα δυσκολεύονται να «παρακολουθήσουν» – πράγμα απολύτως φυσιολογικό μιας και μιλάμε για παιδιά μικρών ηλικιών- σε συνθήκες όπου κοινωνικά, συναισθηματικά και οικονομικά προβλήματα οξύνονται, τα τελευταίο που λείπει είναι η παράδοση βαθμολογίας.

Είναι απαράδεκτο να τίθενται διλήμματα στους ίδιους τους εκπαιδευτικούς, που καλούνται υπό αυτές τις συνθήκες να «κρίνουν» και να αξιολογήσουν την πορεία των μαθητών.

Αυτό που χρειάζεται αυτές τις μέρες είναι λίγες ζεστές κουβέντες προς τα παιδιά και τους γονείς τους, μαζί με την ενημέρωση που ούτως ή άλλως θα γίνει και για τα εκπαιδευτικά θέματα, η αλληλεγγύη σε όλους όσοι δυσκολεύονται περισσότερο και η απαίτηση να μην μείνει κανένα σπίτι χωρίς ρεύμα, χωρίς θέρμανση, χωρίς στρωμένο τραπέζι τις γιορτινές μέρες. Οι μάχιμοι εκπαιδευτικοί, που στεκόμαστε δίπλα στις αγωνίες των μαθητών μας και των οικογενειών τους όλο αυτό το διάστημα, θα αξιοποιήσουμε τη δυνατότητα που μας δίνεται και μέσα από την διαδικασία της ενημέρωσης των γονιών, ώστε να μιλήσουμε για όλα τα παραπάνω.

 

Με βάση όλα τα παραπάνω:   

Σε αυτή τη χρονική στιγμή, η μόνη ρεαλιστική πρόταση είναι η παράταση του τριμήνου ή συγχώνευση του με το 2ο τρίμηνο, ώστε να δοθεί χρόνος στους εκπαιδευτικούς για να διδάξουν και να αξιολογήσουν δίκαια και αξιόπιστα και στους μαθητές για να διδαχθούν και να παρουσιάσουν την πραγματική εικόνα τους.

Για την ώρα, το μόνο που μπορεί να αξιολογηθεί είναι η πολιτική της κυβέρνησης και του Υπουργείου, που κρατάνε κλειστά τα σχολεία, επειδή δεν είναι διατεθειμένοι να δώσουν τσακιστό ευρώ, ώστε να είναι ανοιχτά και με ασφάλεια οι σχολικές μονάδες (σπάσιμο των τμημάτων, προσλήψεις εκπαιδευτικών, προσλήψεις προσωπικού για την καθαριότητα, διενέργεια μαζικών και επαναλαμβανόμενων τεστ, κλπ) και απ’ ότι δείχνει η ίδια η ζωή, παίρνουν κάτω από τη βάση!

Απαιτούμε:

  • Να παρθεί πίσω το ΦΕΚ για την αξιολόγηση των μαθητών.
  • Να δοθεί παράταση στο 1ο τρίμηνο ή να συγχωνευτεί με το 2ο, ώστε να καλυφθούν κενά και ελλείψεις και να αξιολογηθούν δια ζώσης οι μαθητές.
  • Να γίνει αναπροσαρμογή της διδακτέας ύλης.
  • Να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων (διορισμοί εκπαιδευτικών ώστε να αραιώσουν οι μαθητές ανά τμήμα, καθαριότητα, μέσα ατομικής υγιεινής).

Η βαθμολογία προς την κυβέρνηση και το μετεξεταστέο Υπουργείο Παιδείας θα παραδοθεί την Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου μέρα Πανελλαδικής δράσης των Συλλόγων και ΕΛΜΕ για την Παιδεία!