ΝΕΟ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

Α.Σ.Ε. ψηφ. που στηρίζει το ΠΑΜΕ

ΝΕΟ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ:

Νέο χτύπημα στα μορφωτικά και εργασιακά δικαιώματα!

 

Φαίνεται ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ έχει μια κλήση στον πολύπαθο χώρο της ειδικής αγωγής! Όχι φυσικά για να κάνει την ΕΑ καλύτερη, αλλά για να ξηλώσει ό,τι με χρόνιους αγώνες κατακτήθηκε! Έτσι αφού την περιποιήθηκε με τον ν. 4547/2018, προωθώντας και τις ομάδες Εκπαιδευτικής Υποστήριξης, για να καλύψουν τις κενές δομές της ΕΑΕ, τώρα διευρύνει τα καθήκοντα των εργαζομένων σ’ αυτήν για να καλύπτουν ό,τι κενό υπάρχει!

Καταρχήν, όλο το νέο Καθηκοντολόγιο των εργαζομένων στην ΕΑΕ [που στην ουσία αντικαθιστά την Υ.Α. 27922/ Γ6/8-3-2007 (Β’ 449)], θεωρεί δεδομένο ότι θα εφαρμοστεί ο νόμος 4547/2018 και η Υ.Α. 1816/ΓΔ4/07-01-2019 (ΦΕΚ 16/τ. Β’/11-01-2019), για την αξιολόγηση στελεχών και σχολείων και μέσω αυτών και των εκπαιδευτικών, και ότι θα εφαρμοστούν οι Ομάδες Εκπαιδευτικής Υποστήριξης κ.ά., ζητήματα που το κίνημα έχει μπλοκάρει με αγώνες!

Στη συνέχεια, αφού φρεσκάρει για να εφαρμόσει μια σειρά παλιές διατάξεις, έρχεται στα καθήκοντα των συναδέλφων των Τμημάτων Ένταξης και της Παράλληλης Στήριξης και τα προσαρμόζει για να λειτουργεί το γενικό σχολείο με ό,τι και όσο προσωπικό ΕΑΕ έχει!

Έτσι η παρ. 8 του κεφαλαίου Α’ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ, Εκπαιδευτικοί των Τμημάτων Ένταξης (Τ.Ε.), της Υπουργικής Απόφασης 27922/Γ6/8-3-2007 (Β’ 449), αντικαθίσταται ως εξής: «8. Προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε μαθητές/τριες συστεγαζόμενων σχολείων ή σε προγράμματα παράλληλης στήριξης του σχολείου τους ή όμορου σχολείου ύστερα από απόφαση του/της οικείου/ας Διευθυντή/ ντριας Εκπαίδευσης». Δηλαδή ο/η εκπαιδευτικός του Τμήματος Ένταξης ξεπερνά τα σύνορα των συστεγαζόμενων σχολείων και αναλαμβάνει καθήκοντα και στα όμορα! Και όχι μόνο καθήκοντα Τμήματος Ένταξης, αλλά θα κάνει και παράλληλη στήριξη! Ένας για όλα δηλαδή! Έλεος! Καθένας μπορεί να καταλάβει τι θα απογίνει το Τμήμα Ένταξης, που πλέον θα είναι αρκετά διευρυμένο, ώστε χωράει τα παιδιά των όμορων σχολείων, ενώ ταυτόχρονα ο/η εκπαιδευτικός θα κάνει και Παράλληλη Στήριξη σε όλα αυτά τα όμορα σχολεία! Αλήθεια πότε θα ασχολείται με κάθε παιδί; Γίνεται φανερό τι εννοούν, εκεί στο Υπ. Παιδείας και στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, όταν λένε ένταξη των παιδιών με ειδικές ανάγκες στο γενικό σχολείο: ένα πασάλειμμα για να πουν ότι τα εντάξανε!

Όμως έχει κι άλλη ενδιαφέρουσα συνέχεια το νέο καθηκοντολόγιο!

Η παρ. 6 του κεφαλαίου Α’ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ, Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης της Υπουργικής Απόφασης 27922/Γ6/8-3-2007 (Β’ 449), αντικαθίσταται ως εξής: «6. Προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε μαθητές/τριες συστεγαζόμενου ή όμορου σχολείου, που χρειάζονται παράλληλη στήριξη ύστερα από απόφαση του/της οικείου/ας Διευθυντή/ντριας Εκπαίδευσης».  Αυτή πια δε θα είναι παράλληλη αλλά περιστασιακή συνάντηση! Μόνο που τώρα θα έχουν και φρέσκια νομοθετική κατοχύρωση, για να βάζουν τον εκπαιδευτικό παράλληλης σε αρκετά παιδιά και σχολεία!

Κάτι τέτοια εννοεί ο Υπ. Παιδείας και η ανάλγητη κυβέρνησή του, όταν λέει ότι η Ειδική Αγωγή είναι προτεραιότητά του! Φανταστείτε να μην ήταν!

Απαιτούμε: Πάρτε πίσω το νέο Καθηκοντολόγιο των εκπαιδευτικών ΕΑΕ. Κάθε παιδί με ειδικές ανάγκες να φοιτά στη δομή του σχολείου που έχει ανάγκη με την υποστήριξη όλου του αναγκαίου προσωπικού! Κάθε επιστήμονας να κάνει το επιστημονικό του αντικείμενο. Όσα ΤΕ χρειάζονται σε κάθε σχολείο. Ένας εκπαιδευτικός ανά παιδί στην Παράλληλη Στήριξη! Μονιμοποίηση τώρα των 30.000 αναπληρωτών!         

Η δημόσια περιουσία, ο φυσικός και πνευματικός πλούτος, τα σχολεία, δεν είναι για εκποίηση!

Η δημόσια περιουσία, ο φυσικός και πνευματικός πλούτος, τα σχολεία, δεν είναι για εκποίηση!

Το Δ.Σ. του Συλλόγου μας καλεί σε οργάνωση και πάλη για να ανατραπεί η νέα εκχώρηση(ΦΕΚ Β΄ 2317/19-6-18) στην Ελληνική Εταιρία Συμμετοχών και Περιουσίας Α.Ε «ΕΕΣΠ» (το γνωστό ως  Υπερταμείο των «ιδιωτικοποιήσεων») ακινήτων του Δημοσίου μέσα στα οποία και σχολεία της Ηλιούπολης! Η Κυβέρνηση  υλοποιεί τις μνημονιακές δεσμεύσεις στους εταίρους της, σε συνέχεια όσων ανάλογων έπραξαν οι προκάτοχοί της. Τα ακίνητα αυτά αποτελούν πλέον «εγγύηση» για την αποπληρωμή των ντόπιων και ξένων δανειστών του κρατικού χρέους. Συγκεκριμένα   το 50% από τα κέρδη ,μετά την «αξιοποίησή» τους , θα πηγαίνει για την αποπληρωμή κρατικού χρέους , ενώ το άλλο 50% σε «επενδύσεις» με γνώμονα την κερδοφορία.

Στη λίστα των ακινήτων περιλαμβάνονται ιστορικοί χώροι, μνημεία, χώροι αναψυχής, πάρκα, πλατείες, παιδικές χαρές, αθλητικοί χώροι και σχολεία και γενικά όλος ο φυσικός και πνευματικός πλούτος αυτής της χώρας, ποτισμένος με τον ιδρώτα και το αίμα του λαού μας!

Σήμερα 94 εκτάσεις παραδόθηκαν επίσημα από την Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ στην ΕΤΑΔ ΑΕ και το Υπεραταμείο για “αξιοποίηση τους”!!. Ανάμεσα τους σειρά από τις πιο σημαντικές υποδομές του Δήμου Ηλιούπλης, 2 σχολεία(2ο Γυμνάσιο, 15ο Δημοτικό), 8 νηπιαγωγεία(6ο ,8ο ,10ο ,11ο ,15ο,19ο , 21ο ,22ο), 4 παιδικοί σταθμοί, Μουσείο Αντίστασης, το Κολυμβητήριο, ο Θερινός Κινηματογράφος και το γύρω οικοδομικό τετράγωνο της Κεντρικής Πλατείας, το πάρκο Κριάρι, το Πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής, το “Χαλικάκη” κ.α)

Αυτή η απόφαση  αποτελεί τεράστιο πλήγμα στην δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση, αφού το Κράτος ουσιαστικά αποποιείται της ευθύνης του, για να παρέχει σύγχρονα δημόσια και δωρεάν σχολικά κτίρια για όλα τα παιδιά.

Είναι ιδιαίτερη η ευθύνη της τοπικής διοίκησης, που πρέπει να απαιτήσει να σταματήσει το ξεπούλημα ,  τη στιγμή που έχουν περάσει στο υπερταμείο ένα σωρό μνημεία, αθλητικοί χώροι και τα προαναφερόμενα σχολεία.

Παρόλο  το θετικό αποτέλεσμα του Αρείου Πάγου που έκρινε τον χαρακτήρα της δημόσιας γης,  δεν πρέπει να εφησυχάσουμε αλλά να απαιτήσουμε ,  η με αγώνες κατακτημένη δημόσια γη, να  εξυπηρετήσει τις ανάγκες των παιδιών,  των κατοίκων και τις δημόσιες υποδομές της πόλης μας.

Η αποκάλυψη της μεγάλης καταπάτησης της δημόσιας γης και η μάχη για την κατοχύρωση και αξιοποίηση της, προς όφελος του λαού και της νεολαίας, δεν ήταν απλά ένας δύσκολος και μακροχρόνιος αγώνας. Στην φάση που ξεκίνησε, το 1984, ήταν μια πρωτόγνωρη πανελλαδικά αγωνιστική δράση για τον χώρο των Δήμων και ειδικά για το Λεκανοπέδιο Αττικής. Μετά την Ηλιούπολη, σειρά Δημοτικές Αρχές έβαλαν στο στόχαστρο, τους καταπατητές της δημόσιας γης. Η μάχη ενάντια στους  καταπατητές για την κατοχύρωση της δημόσιας γης καθόρισε την ταυτότητα και τις υποδομές της Ηλιούπολης και υπογραμμίζει την πρωταγωνιστική παρουσία και δράση ευρύτερων αγωνιστικών δυνάμεων με πρωτοπόρο αγωνιστή, τον αείμνηστο Δήμαρχο Δημήτρη Κιντή και κορμό το λαό της Ηλιούπολης.

 Ήδη φορείς της  πόλης μας ετοιμάζουν προσφυγή για το ζήτημα στο ΣτΕ. Ο μόνος ελπιδοφόρος δρόμος για όλους τους εργαζόμενους είναι να διεκδικήσουν αποφασιστικά αυτά που δικαιούνται!

  • Καταγγέλλουμε την εκχώρηση δημόσιας περιουσίας στο Υπερταμείο.
  • Απαιτούμε την ακύρωση της απόφασης της Κυβέρνησης, τη δημιουργία αθλητικών και πολιτιστικών υποδομών δωρεάν για τους μαθητές μας και το λαό
  • Το αίτημα της Άμεσης Κυβερνητικής ρύθμισης για το πέρασμα της στο Δημόσιο και στο Δήμο είναι μονόδρομος για την σωτηρία των υποδομών της πόλης και του συνόλου της  δημόσιας γης από το Υπερταμείο!

Αιμοδοσία – Τακτική γενική συνέλευση – β΄ δόση συνδρομής

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ

(αιμοδοσία, τακτική γενική συνέλευση, β΄ δόση συνδρομής)

 

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Σας ενημερώνουμε ότι η αιμοδοσία του Συλλόγου μας  έχει ορισθεί για την Τετάρτη 5/6 και η Τακτική Γενική Συνέλευση  του Συλλόγου μας  έχει ορισθεί για την Πέμπτη 6/6/2019.

 

Σας καλούμε να ανταποκριθείτε έγκαιρα  στην πρόσκληση του Δ.Σ.  και να καταβάλετε τη συνδρομή σας στην  προβλεπόμενη από το Δ.Σ. προθεσμία και  όχι την ημέρα  της  Γενικής Συνέλευσης, διαδικασία που προκαλεί προβλήματα τόσο στη διεξαγωγή της, όσο και στην εκλογική διαδικασία, αφού θα πρέπει να έχει γραφτεί η κατάσταση των μελών του Συλλόγου τα οποία έχουν δικαίωμα συμμετοχής στις εργασίες της Γενικής Συνέλευσης και στην εκλογική διαδικασία.

Σας καλούμε   λοιπόν να  συγκεντρώσετε  τη β΄ δόση της συνδρομής  μέχρι την  Τετάρτη  15 Μαΐου το αργότερο. Tην  ημέρα  της  Γενικής Συνέλευσης  δεν  θα  πληρώνονται συνδρομές.

 

Το Δ.Σ. θα στείλει σύντομα στα σχολεία τις καταστάσεις των μελών κάθε σχολικής μονάδας.

Θα βοηθήσει σημαντικά αν ένα μέλος σε κάθε Σχολείο συγκεντρώσει τις συνδρομές. Σε διαφορετική περίπτωση ένα μέλος του Δ.Σ. του Συλλόγου θα περάσει από το Σχολείο πριν την ορισμένη ημερομηνία.

Υπενθυμίζουμε:

  • Η συνδρομή (συνολικά)  για το τρέχον συνδικαλιστικό έτος 2018-2019 είναι 28 ευρώ  για τους μόνιμους εκπ/κούς και 15 ευρώ για τους αναπληρωτές.   
  • Η τακτοποίηση της ετήσιας συνδρομής είναι καταστατική υποχρέωση για τα μέλη του Συλλόγου.   
  • Δικαίωμα εγγραφής στον Σύλλογο έχουν όλοι οι συνάδελφοι που υπηρετούν με οποιαδήποτε μορφή εργασίας (μόνιμοι, αναπληρωτές) στα σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της περιοχής μας.
  • Την ημέρα της Γ.Σ. στην κατάσταση παρουσίας υπογράφουν μόνο τα μέλη του Συλλόγου. Η υπογραφή σ’ αυτήν την κατάσταση ή η παρουσία στο χώρο της Γ.Σ. ενός μη μέλους δεν έχει καμία σχέση με τη συνδικαλιστική άδεια που έχει δοθεί εκείνη την ημέρα στα μέλη του Συλλόγου.

 

Συμμετέχουμε όλοι μαζικά στη ζωή και δράση του Συλλόγου μας, συλλογικά αντιπαλεύουμε την αντιλαϊκή πολιτική! Κανείς μόνος /η! Στην συλλογική δράση βρίσκεται η δύναμή μας!

ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΕΚΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΑΙΜΟΠΕΤΑΛΙΑ

ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ  ΕΚΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΑΙΜΟΠΕΤΑΛΙΑ

 

ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΑΙΜΟΠΕΤΑΛΙΑ, ΓΙΑ ΑΙΜΑ  ΟΠΟΙΟΣ/Α ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΛΗΣΙΕΣΤΕΡΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ Ε.Σ.Υ. ,ΓΙΑ ΑΙΜΟΠΕΤΑΛΙΑ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ «ΕΛΠΙΣ» ,ΟΓΚΟΛΟΓΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΠΑΙΔΩΝ ΣΤΟ ΑΙΜΑΤΟΛΟΓΙΚΟ ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 2107452038. ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΔΕΙΓΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΕΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΜΒΑΤΟΤΗΤΑ ΑΙΜΟΠΕΤΑΛΙΩΝ . ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ 9:00-1:00  ΚΑΙ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ. ΓΙΑ ΕΥΔΟΚΙΜΟΒΑ ΜΑΡΙΑ -ΥΒΕΤ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ «ΕΛΠΙΣ»  (ΜΟΝΑΔΑ ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΗΣ ΜΥΕΛΟΥ ΟΣΤΩΝ) (ΜΑΘΗΤΡΙΑ 4ου ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ)

Για την Περιγραφική Αξιολόγηση των μαθητών

Για την Περιγραφική Αξιολόγηση των μαθητών

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

είναι σε εξέλιξη οι επιμορφώσεις Προϊσταμένων και Διευθυντών από τα ΠΕΚΕΣ για την προετοιμασία της εφαρμογής “Περιγραφική Αξιολόγηση στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση”. Οι στόχοι αυτής, όπως αναφέρονται στον Οδηγό, είναι «η ολόπλευρη ανάπτυξη, η εξατομικευμένη και αναλυτική ανατροφοδότηση, η συνεργατική και κοινωνική μάθηση, η διαφοροποίηση και εξατομίκευση της διδασκαλίας και η ουσιαστική ισότητα ευκαιριών«.

Θέτουμε στους συναδέλφους ορισμένα ζητήματα προς συζήτηση και προβληματισμό:

  •   Η αξιολογική διαδικασία, είτε είναι ποσοτική είτε ποιοτική, είτε βάζει βαθμούς είτε περιγράφει τον μαθητή, αποτιμά το αποτέλεσμα της μαθησιακής διαδικασίας και δε διαμορφώνει από μόνη της τις προϋποθέσεις για όλα τα παραπάνω. Το σύστημα αξιολόγησης δεν εξαλείφει ούτε αμβλύνει τις διαφορετικές αφετηρίες από τις οποίες ξεκινά ο κάθε μαθητής, τις ταξικές ανισότητες, που εκφράζονται και μέσα στις σχολικές τάξεις, τη φυσιογνωμία του σχολείου και συνολικά της εκπαίδευσης, που αναπαράγει τις ανισοτιμίες που υπάρχουν στην κοινωνία. Αυτά που καθορίζουν τα «αποτελέσματα» της παιδαγωγικής πράξης είναι οι ελλείψεις στα σχολεία, τα μεγάλα κενά, οι απαράδεκτες υποδομές, η υποβάθμιση της Ειδικής Αγωγής, η μετατροπή των Συλλόγων Διδασκόντων σε «πολυεργαλεία», που επωμίζονται ευθύνες που δεν τους αναλογούν (π.χ. Ομάδες Εκπαιδευτικής Υποστήριξης), τα αναλυτικά προγράμματα και τα «προβληματικά» σχολικά εγχειρίδια. Όλα, δηλαδή, τα αποτελέσματα της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής, της σημερινής και των προηγούμενων κυβερνήσεων ως προς τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών.
  •   Η περιγραφική αξιολόγηση δεν μπορεί να αντιμετωπίσει μια σειρά προβλημάτων που εμφανίζονται στη σχολική καθημερινότητα, π.χ. ανταγωνισμός μεταξύ των μαθητών, βαθμοθηρία, αδιαφορία για ορισμένα γνωστικά αντικείμενα. Πρόκειται για το «άκρον άωτον» της υποκρισίας να λέγονται αυτά από την κυβέρνηση,  αλλά και από διάφορους υποστηρικτές της, την ίδια στιγμή που με το σχέδιο για το νέο Λύκειο επιβάλλεται ένα άκρως ανταγωνιστικό και εξετασιοκεντρικό σχολείο, καταργείται η όποια γενική μόρφωση, μπαίνουν εξετάσεις (με ενιαία θέματα ανά ομάδα σχολείων) ακόμα και για την απόκτηση του απολυτήριου του Λυκείου! Ο ανταγωνισμός είναι δομικό στοιχείο της καπιταλιστικής κοινωνίας και αυτού του σχολείου. Τα αναλυτικά προγράμματα και τα σχολικά βιβλία (των προηγούμενων κυβερνήσεων, που τα διατήρησε σχεδόν όλα και η σημερινή κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ), εξυπηρετούν ακριβώς σε αυτή την εμφύσηση του ανταγωνισμού και στη σχολική ζωή. Άλλωστε, και ο ίδιος ο εκπαιδευτικός, πριν μπει στη σχολική τάξη, καλείται να εμπεδώσει μια κουλτούρα σκληρού ανταγωνισμού μέσα από ένα «αέναο» κυνηγητό προσόντων και πιστοποιήσεων (βλ. νέο νόμο Γαβρόγλου για «προσλήψεις και διορισμούς»). Αλήθεια όλα αυτά οδηγούν στο συμπέρασμα ότι βαδίζουμε σε ένα «συνεργατικό» σχολείο των «ίσων ευκαιριών» και πως η περιγραφική αξιολόγηση θα είναι το επιστέγασμά του;   
  •   Η περιγραφική αξιολόγηση δεν έχει στόχο την ουσιαστική ενημέρωση γονιών και μαθητών.Αυτό πάντα γινόταν! Άλλος είναι ο στόχος! Η περιγραφική αξιολόγηση δε θα είναι μια απλή αποτύπωση της γνώμης του εκπαιδευτικού. Θα υλοποιείται στη βάση συγκεκριμένης φόρμας για κάθε τάξη (κεντρικά καθορισμένη) στην οποία θα αποτυπώνονται αναλυτικά μια σειρά δείκτες, που θα αφορούν όχι μόνο τις επιδόσεις αλλά και συνολικά την προσωπικότητα του μαθητή. Στην ουσία, η περιγραφική αξιολόγηση «σκανάρει» τις δεξιότητες του σημερινού μαθητή και αυριανού εργαζόμενου! Αυτό που ενδιαφέρει ΕΕ και ΟΟΣΑ είναι το σύστημα αξιολόγησης να κατατάσσει τους μαθητές σε κατηγορίες, ώστε να επιλέγουν αργότερα αυτοί το κατάλληλο εργατικό δυναμικό. Οφείλουμε να αναρωτηθούμε, επομένως, μήπως με τη γενίκευση της περιγραφικής αξιολόγησης, οδηγούμαστε σε μια πιο σκληρή, ποιο διαβαθμισμένη ποιοτικά κατάταξη  και διαφοροποίηση των μαθητών; Μια αξιολόγηση που θα τους στιγματίζει σε όλη τους τη ζωή!
  •  Κυβέρνηση και Υπ. Παιδείας έχουν δώσει δείγματα γραφής, για το κατά πόσο κόπτονται για τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας και τους όρους εργασίας των εκπαιδευτικών! Θα είχε ουσία να συζητάμε για το όποιο εργαλείο παιδαγωγικής αξιολόγησης των μαθητών, αν άλλαζαν ή βελτιώνονταν οι όροι για την αξιοποίησή του, δηλαδή η ίδια η σχολική πραγματικότητα. Αν π.χ. γίνονταν  μαζικοί μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών, ολιγομελή τμήματα, διαμόρφωση του περιεχομένου των μαθημάτων με επιστημονικό τρόπο, κάθε εκπαιδευτικός να διδάσκει το αντικείμενό του, οι δομές Ειδικής Αγωγής να λειτουργούν σε κάθε σχολική μονάδα με εξειδικευμένο επιστημονικό προσωπικό, να ενταχθούν ουσιαστικά οι πρόσφυγες και οι μετανάστες στην εκπαίδευση.

Άρα, το πραγματικό δίλημμα δεν είναι:  «βαθμολογική ή περιγραφική αξιολόγηση των μαθητών» αλλά:  «τι σχολείο έχουμε, σχολείο της αγοράς, των ταξικών φραγμών και της ημιμάθειας ή  σχολείο που θα έχει ως στόχο την ολόπλευρη μόρφωση και διαπαιδαγώγηση των μαθητών»; 

Με βάση τα παραπάνω, ξεκαθαρίζουμε ότι μετά το τέλος των σεμιναρίων των Προϊσταμένων και Διευθυντών για την περιγραφική αξιολόγηση των μαθητών και της ενημέρωσης που θα κάνουν στους Συλλόγους Διδασκόντων, αν συνταχτεί πρακτικό, δεν πρέπει να γραφτεί τίποτα περισσότερο από το ότι έγινε ενημέρωση για το θέμα. Καμία κρίση για το ζήτημα αυτό, θετική ή αρνητική, δεν είναι υποχρεωτική και δεν προβλέπεται από πουθενά! Και φυσικά δεν τίθεται ζήτημα εφαρμογής της την περίοδο αυτή, δεν υπάρχει κανένα σχετικό πλαίσιο! Κάθε Σύλλογος Διδασκόντων των σχολείων του Συλλόγου μας, αλλά και κάθε συνάδελφος, που θα δεχτεί οποιαδήποτε πίεση για κάτι περισσότερο, να επικοινωνεί με το Δ.Σ. Ακολουθούμε συλλογική στάση απέναντι στην αντιεκπαιδευτική πολιτική!