Γράμμα προς τις σχ. συμβούλους Νηπιαγωγών

 

Προς τις Σχολικές Συμβούλους

Κ. Καραμπατζάκη

Κ. Πρεβεζάνου

 Κατά  τη μαζική και αποφασιστική κινητοποίηση στην Α΄ Διεύθυνση Αθηνών  που πραγματοποίηθηκε από τα ΔΣ των 6 Συλλόγων Π.Ε. (A Αθήνας,Αριστοτέλης,Παρθενώνας, Αθηνά,Μακρυγιάννης, Ηλιούπολης, Αγίου Δημητρίου)  και πλήθος νηπιαγωγών σας καταθέσαμε τα πρακτικά  και τα ωρολόγια  προγράμματα με βάση τις αποφάσεις της ΔΟΕ, των συλλόγων Π.Ε.  και του Συντονιστικού Νηπιαγωγών .

Σας ζητήσαμε  να εγκρίνετε τα πρακτικά και τα προγράμματα  και να γίνουν σεβαστές οι αποφάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων. Κανένας δεν  γνωρίζει ένα Νηπιαγωγείο όπως το γνωρίζει ο Σύλλογος Διδασκόντων του Νηπιαγωγείου που αποφασίζει σεβόμενος συλλογικές αποφάσεις του σωματείου μας ( ΔΟΕ Αρ. Πρωτ.791/6/9/2016), την τεκμηριωμένη παιδαγωγική του άποψη  και το μη ιεραρχικά δομημένο Νηπιαγωγείο.

Η ομόθυμη στάση των νηπιαγωγών ενάντια στην υπουργική απόφαση  καθώς και το γεγονός ότι η νέα Υπουργική Απόφαση για το ενιαίο τύπου Νηπιαγωγείο που  μεταλλάσει το Νηπιαγωγείο  σε σχολειοποιημένο πρόγραμμα με αυστηρούς χρόνους στερείται παιδαγωγικών τεκμηρίων, όπως ήδη γνωρίζετε.

Γνωρίζετε επίσης, από την παιδαγωγική σας θέση  ότι τα παιδιά, ειδικά των μη προνομιούχων κοινωνικών στρωμάτων, αποκλείονται από  μια ιδιαίτερη ανάγκη της εποχής της κρίσης, της ανάγκης για ενιαίο και  συνεχές  σχολείο, την ανάγκη για το  το κοινωνικό ποιοτικό Δημόσιο  σχολείο. Η υποβάθμιση επίσης του παιδαγωγικού χαρακτήρα της δεύτερης βάρδιας  που μελλοντικά θα απαλλάξει το Υπουργείο από την υποχρέωση για τη στελέχωσή του με Νηπιαγωγούς, ανοίγει  το δρόμο της ωρομισθίας στο Νηπιαγωγείο ή και ακόμη και  της μεταφοράς της λειτουργίας του σε Δήμους ή ΚΔΑΠ.

Στη συνάντηση αυτή είπατε πως οι αποφάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων είναι σεβαστές και δεν θα απορριφθούν αν δεν υπάρχει περαιτέρω εντολή από το Υπουργείο.

Σας καλούμε λοιπόν  έμπρακτα να είστε στο πλευρό μας θεωρώντας τα προγράμματα  που σας κατέθεσαν οι συνάδελφοι και που ειναι προγράμματα  για την υπεράσπιση του Δημόσιου ποιοτικού Νηπιαγωγείου ,που σέβεται τους ρυθμούς των παιδιών,που λειτουργεί αντισταθμιστικά  και δεν αποκλείει κανένα παιδί από το Δημόσιο αγαθό της Παιδείας.

 

ΤΟ Δ.Σ.