Επιλογή διευθυντών σχολικών μονάδων – Αξιολόγηση

 Α.   Απόφαση της Τ.Γ.Σ. του Συλλόγου μας για την επιλογή διευθυντών σχολικών μονάδων :

1/6/2017

Δε συμμετέχουμε στη διαδικασία αξιολόγησης για την
επιλογή διευθυντών σχολικών μονάδων!

Το σχέδιο νόμου που κατέθεσε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ για την επιλογή δ/ντων σχολικών μονάδων, με αφορμή την απόφαση του ΣΤΕ να κρίνει αντισυνταγματικό το ν.4327/15 (Μπαλτά – Κουράκη), βασίζεται σε όλο το αντιδραστικό νομοθετικό πλαίσιο που ισχύει εδώ και χρόνια (βλ. Δημοσιοϋπαλληλικός Κώδικας, Καθηκοντολόγιο, ν.3848/10 – Διαμαντοπούλου, ν.4186/13 – Αρβανιτόπουλου).

Πατάει γερά επάνω σε ένα νομοθετικό πλαίσιο που προσαρμόζει και το σχολείο στις ανάγκες της αγοράς. Βαδίζει σταθερά στις ράγες των κατευθύνσεων της Ε.Ε. και του ΟΟΣΑ. Αυτή η πολιτική είναι που καθορίζει τελικά το χαρακτήρα του σχολείου άρα και το ρόλο των διευθυντών.

Δεν είναι τυχαίο ότι η επιλογή και αξιολόγηση των στελεχών εκπαίδευσης είναι μέρος του 4ου Μνημονίου για την εκπαίδευση – τριετές πρόγραμμα πλάι στα ζητήματα της εξοικονόμησης πόρων, την προώθηση της μαθητείας στην Τεχνική Εκπαίδευση, την αυτονομία της σχολικής μονάδας.

Η διαδικασία εμπλοκής του συλλόγου διδασκόντων στην επιλογή των διευθυντών είναι μέρος της γενικότερης διαδικασίας αξιολόγησης που προωθείται και στην εκπαίδευση. Η διαδικασία αυτή είναι εφαρμογή ακριβώς των διαδικασιών αξιολόγησης που προβλέπονται στο ν. 4369/16 – Βερναδάκη – για την αξιολόγηση στο Δημόσιο στο τμήμα που αφορά την αξιολόγηση του προϊσταμένου από τους υφισταμένους. Το Σεπτέμβρη του 2017 σχεδιάζουν να βάλουν σε εφαρμογή και το υπόλοιπο κομμάτι της αξιολόγησης.

Καλούμε του συναδέλφους να δυναμώσουν τον αγώνα απέναντι στη αντιλαϊκή πολιτική.

Απέναντι στο νέο Μνημόνιο για την Παιδεία.

Απέναντι στην αξιολόγηση – κρατικό έλεγχο που στόχο έχει την προσαρμογή και του σχολείου στις ανάγκες αναπαραγωγής τους βαρβάρου εκμεταλλευτικού συστήματος.

Το σωματείο μας μπαίνει μπροστά στον αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση.

  • Καλούμε τους συλλόγους διδασκόντων, κάθε συνάδελφο, να μη συντάξουν πρακτικά, να μη συμπληρώσουν ερωτηματολόγια, να μην αξιολογήσουν, στο πλαίσιο της «αποχής από κάθε διαδικασία αξιολόγησης» που έχει κηρύξει η ΑΔΕΔΥ.
  • Καλούμε τους αιρετούς του κλάδου να μη γίνουν αξιολογητές, να βάλουν παύλα (-) στη συνέντευξη, να παραβρίσκονται στη διαδικασία από τη σκοπιά της καλύτερης αποκάλυψης – ελέγχου – καταγγελίας.

 

Η Γ. Σ.

 

Β.   Σχετικά με την υλοποίηση της απόφασης για απεργία-αποχή από τη Δ.Ο.Ε.:

1.  Κύρηξη απεργίας – αποχής για το νόμο επιλογής διευθυντών και αξιολόγηση

2.  Υλοποίηση απόφασης για απεργία – αποχή απαό τις διαδικασίες      αξιολόγησης

3.  Σχέδιο δήλωσης μόνιμων εκπαιδευτικών

 

Δήλωση των μόνιμων εκπαιδευτικών του

___________Δημοτικού Σχολείου_____________

για μη συμμετοχή στηN διαδικασία αξιολόγησης

 

Σήμερα, Τρίτη 20 Ιουνίου 2017, έπειτα από την πρόσκληση των μόνιμων εκπαιδευτικών του ____ Δημοτικού Σχολείου __________ με θέμα τη διατύπωση γνώμης των συνυπηρετούντων μόνιμων εκπαιδευτικών για την επιλογή του Διευθυντή της Σχολικής Μονάδας, οι κάτωθι υπογεγραμμένοι εκπαιδευτικοί του σχολείου, δηλώνουμε, ότι δεν συμμετέχουμε στη διαδικασία αξιολόγησης για την επιλογή Διευθυντών, υλοποιώντας την με Α.Π. 1363 – 30/5/2017 απόφαση του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. για κήρυξη απεργίας – αποχής από τη διαδικασία αξιολόγησης (η οποία απόφαση προβάλλει την αντίθεση του κλάδου στην αξιολόγηση – χειραγώγηση του  Ν.3848/2010 και του Π.Δ. 152/2013) που εισάγεται με το πρόσχημα της γνώμης «των συνυπηρετούντων μόνιμων εκπαιδευτικών») και η οποία έχει ως βάση της την απόφαση της Εκτελεστικής Επιτροπής της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. της 7.6.2017 «Απεργία – Αποχή από τη διαδικασία αξιολόγησης των Δημοσίων Υπαλλήλων». Στο πλαίσιο αυτό, δηλώνουμε ότι απέχουμε από την σύνταξη πρακτικών αξιολόγησης των υποψηφίων διευθυντών και από την συμπλήρωση ερωτηματολογίων (φύλλα ποιότητας), υλοποιώντας τις αποφάσεις της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. και  Δ.Ο.Ε..

Ως εκ τούτου δεν συμπληρώθηκαν και δεν κατατέθηκαν φύλλα αποτίμησης.

Οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί του _____ Δημοτικού Σχολείου ___________