Ερώτηση για την πορεία της αξιολόγησης

Καλά είναι όλα αυτά που προαναγγέλλονται και είναι στα αιτήματα του κλάδου να υπάρχει μια «σοβαρή ματιά και εποπτεία» σε ότι αφορά στις εκπαιδευτικές δομές και στα προγράμματα που αναλαμβάνουν με τις δράσεις τους οι σύλλογοι εκπαιδευτικών της χώρα.
Όμως γιατί αυτή η μεγάλη βιασύνη που όχι μόνο φέρνει μεγάλη αναστάτωση αλλά και μας βάζει σε σκέψη για την σκοπιμότητα όλων αυτών.
Μήπως άραγε οι Δ/ντές δεν γνωρίζουν ή δεν έχουν εικόνα της κατάστασης που επικρατεί σε κάθε σχολείο της αρμοδιότητάς τους; Θεωρείται ξεκάθαρο ότι τα στοιχεία που επιζητά το Υπουργείο στα πλαίσια βελτίωσης των συνθηκών της εκπαίδευσης είναι διαθέσιμα , εφόσον αυτό που επιδιώκεται δεν είναι πρωτοφανές και συμβαίνει κάθε χρόνο τυπικά ή άτυπα, ότι δηλ. να υπάρχει ενημέρωση και από τους εκπαιδευτικούς και το δ/ντή προς τα Γραφεία Εκ/σης , το Υπουργείο και το σύλλογο Γονέων και να λαμβάνεται μέριμνα για τις ιδιαιτερότητες κάθε περίπτωσης της σχολικής μονάδας ,με την αρωγή του εκάστοτε Σχολικού Συμβούλου για την επαρκέστερη αντιμετώπιση όποιων ζητημάτων ανακύπτουν. Αλλά και οι σύλλογοι Γονέων δίνουν πάντοτε το παρόν με τις δικές τους δράσεις ή παρεμβάσεις οι οποίες δεν είναι και πάντοτε οι θεμιτές .
Ερχόμαστε τώρα στο ερώτημα:
Μήπως είναι άκαιρη και βιαστική αυτή η υποχρεωτική επιδίωξη, να συσταθούν δηλ., Επιτροπές ,οι οποίες θα αποτελούνται από ανέτοιμους για αυτή την αρμοδιότητα εκπαιδευτικούς. Οι Σχολικοί Σύμβουλοι με τη σειρά τους επιμορφώνονται παράλληλα, όταν οι Δ/ντές εξαναγκάζονται δια της βίας να ενδώσουν σε εντολές ανωτέρων και μετά αυτοί με τη σειρά τους «διά ροπάλου» να υποχρεώσουν συναδέλφους , αποσπώντας τους και από το εκπαιδευτικό τους έργο και τον προγραμματισμό που έχει προβλεφτεί από την αρχή της χρονιάς για να ασχοληθούν με κάτι που δεν το έχουν κατά νου στην παρούσα στιγμή.
Οι παραιτήσεις των Διευθύνων εκπαιδευτικών μονάδων και Προϊσταμένων δεν είναι λύση, διότι είναι μακρύς ο κατάλογος των υποψηφίων. Το θέμα είναι να κατανοήσουν και οι Αρμόδιοι του Υπουργείου ότι αυτά δεν γίνονται «εν τω μέσο της Νυχτός»!
Στην αρχή της χρονικής χρονιάς και παράλληλα με την κατανομή αρμοδιοτήτων ,οι Σύλλογοι ανανεωμένοι θ΄ αναλάβουν τις ευθύνες τους διεκπεραιώνοντας και αυτή την γραπτή αξιολόγηση, αφού ουδέποτε υπήρξε κενό ως προς αυτό στην συνείδηση του καθενός.
Ας συνεχίσουν οι προετοιμασίες με τον ορθότερο τρόπο , δεδομένου ότι ακολουθεί ένα δύσκολο διάστημα εκλογικής περιόδου , Πανελλήνιων εξετάσεων, ήδη τρεχόντων και μη αναστρέψιμων καταστάσεων και με ώριμη σκέψη και πιο καθαρές και δεδουλευμένες αποφάσεις να προχωρήσουμε σε μια σοβαρή επιτέλους αξιολόγηση ,χωρίς την κλίνη του Προκρούστη.
Α.Π.

Συνάντηση με συναδέλφους Ειδικής Αγωγής

 

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

 

 για τους συναδέλφους που εργάζονται σε τμήματα ένταξης , στην παράλληλή στήριξη, για την παιδαγωγική ομάδα, αλλά και για κάθε συνάδελφο

Aυτές τις μέρες βγαίνουν σε διαβούλευση κάποια άρθρα που αφορούν την ειδική αγωγή . Το θέμα είναι πολύ σοβαρό για όλους μας και όχι μόνο για όσους ασχολούνται με την ειδική αγωγή
Σας προωθούμε παρατηρήσεις συναδέλφων που έχουν σταλεί στο email του συλλόγου
Παρακαλούμε να ενημερωθούν όλοι οι ενδιαφερόμενοι και κυρίως οι συνάδελφοι που έχουν τμήματα ένταξης και παράλληλη στήριξη, για τη συνάντηση με το Δ.Σ. του συλλόγου που έχει ορισθεί, για την Τρίτη 8/4/2014 στις 7.00 στα γραφεία του συλλόγου
ευχαριστούμε

ΤΟ ΔΣ

ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΟΜΑΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

getImageCAJ6U5RNΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΔΟΕ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ

ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

 

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Το Δ.Σ. της ΔΟΕ, μετά από τριήμερη συνεδρίαση (!), κατέληξε στις 30/3 σε απόφαση για τη νέα αντιδραστική εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας (24/3/2014). Με την εγκύκλιο αυτή το Υπουργείο δίνει τη δυνατότητα στους διευθυντές των σχολείων να συγκροτήσουν αυτοί τις ομάδες εργασίας, ακόμα και ενάντια στη θέληση του Συλλόγου Διδασκόντων!

Στο Δ.Σ. της ΔΟΕ ΔΑΚΕ, ΔΗΣΥ-ΠΑΣΚ κατέληξαν σε απόφαση που η ουσία της είναι: οι διευθυντές να εκφράζουν τη διαφωνία τους, αλλά να αναθέτουν στους συναδέλφους να μπουν στις ομάδες εργασίας για την αυτοαξιολόγηση, και οι συνάδελφοι να εκφράζουν κι αυτοί τη διαφωνία τους αλλά να πειθαρχούν! Δηλαδή ό,τι λέει το Υπουργείο!!!

Σ’ αυτή τη λογική συμφωνούσαν και οι ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ(ΑΝΤΑΡΣΥΑ). Ο μόνος λόγος που δεν ψήφισαν αυτήν την απόφαση είναι γιατί ήθελαν να γίνουν Γενικές Συνελεύσεις και μέσα από αυτές, χωρίς συγκεκριμένη εισήγηση-πρόταση, να πετάξουν το μπαλάκι στους συναδέλφους, προσπαθώντας να κρύψουν τις ευθύνες τους για τις «κολοτούμπες» τους.

Ενώ και η συγκεκριμένη εγκύκλιος έδειξε τις δυσκολίες της κυβέρνησης να προωθήσει τον αντιδραστικό κρατικό έλεγχο, τη λεγόμενη αξιολόγηση, λόγω της μεγάλης αντίστασης της βάσης του Κλάδου, η πλειοψηφία του Δ.Σ. της ΔΟΕ την κρίσιμη στιγμή τα δίπλωσε και άδειασε τους Συλλόγους Διδασκόντων που πήραν απόφαση να μη συμμετέχουν στις ομάδες εργασίας της αυτοαξιολόγησης. 

Το ΠΑΜΕ εκπαιδευτικών αντιπάλεψε από την αρχή συνολικά τον αντιδραστικό μοχλό της αξιολόγησης, γιατί αξιολόγηση σημαίνει σχολείο της επιχειρηματικότητας, των ταξικών φραγμών, των ελαστικών σχέσεων εργασίας, σημαίνει δάσκαλο σκυφτό κι αμόρφωτο λαό. Αντιπάλεψε κι αντιπαλεύει την αξιολόγηση που αποτελεί στρατηγική επιλογή της ΕΕ, της πλουτοκρατίας και των πολιτικών δυνάμεων που τους υπηρετούν.

Θα το ξαναπούμε για άλλη μια φορά, αυτή τη στιγμή πρέπει να δυναμώσει ο αγώνας, ώστε, με αποφάσεις των σωματείων, των συλλόγων διδασκόντων, να βάλουμε εμπόδια, να μπλοκάρουμε με κάθε τρόπο τη διαδικασία της αυτοαξιολόγησης.

 Συνάδελφοι βγάλτε τα συμπεράσματά σας. Καταδικάστε την κυβερνητική πολιτική, την πολιτική που φέρνει τη σφραγίδα της ΕΕ για το σχολείο, τη λεγόμενη αξιολόγηση και τις απολύσεις.

Γυρίστε την πλάτη στις συνδικαλιστικές ηγεσίες που τα διπλώνουν, που δεν υπηρετούν την πάλη και τον αγώνα, για την ικανοποίηση των σύγχρονων λαϊκών αναγκών, που αποδέχονται είτε από την πόρτα είτε από το παράθυρο την αντιεκπαιδευτική αντιλαϊκή πολιτική κυβέρνησης, επιχειρηματικών ομίλων και ΕΕ.

Συσπειρωθείτε στο ΠΑΜΕ, ενεργοποιηθείτε στα σωματεία!

 

ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΙΣ 4 ΑΠΡΙΛΗ!

ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΙΣ 9 ΑΠΡΙΛΗ

Ομόνοια 10 π.μ.

                                                                        Απρίλης 2014