Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ηλιούπολης

"Μιχάλης Παπαμαύρος"

Παράσταση διαμαρτυρίας για την Προσχολική Αγωγή

Παράσταση διαμαρτυρίας για την Προσχολική Αγωγή

Τη Δευτέρα 11 Ιούλη, στη 1 το μεσημέρι, στο υπουργείο Εσωτερικών

Μαζική παράσταση διαμαρτυρίας για τη νέα υποβάθμιση των δημοτικών παιδικών σταθμών που επιχειρείται από την κυβέρνηση και την πλειοψηφία των δημοτικών αρχών, οργανώνει τοΣυνδικάτο Εργαζομένων ΟΤΑ Αττικής,καλώντας να πάρουν μέρος όλους τους εργαζόμενους στον κλάδο και ιδιαίτερα τους εργαζόμενους στους παιδικούς σταθμούς. Ταυτόχρονα, απευθύνουν κάλεσμα συμμετοχής στους συλλόγους γονέων και κηδεμόνων και τις Λαϊκές Επιτροπές. Η παράσταση διαμαρτυρίας θα γίνει τη Δευτέρα 11 Ιούλη, στη 1 το μεσημέρι, μπροστά από το υπουργείο Εσωτερικών.

Στην ανακοίνωση – κάλεσμα, το Συνδικάτο σημειώνει ότι «η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ επιδιώκει να προχωρήσει στην αλλαγή του τρόπου χρηματοδότησης μέσα από το ΕΣΠΑ, προκειμένου να εξυπηρετήσει και ουσιαστικά να ενισχύσει τους ιδιωτικούς παιδικούς σταθμούς σε βάρος των δημοτικών παιδικών σταθμών.

Συγκεκριμένα:

  • Αλλάζουν τον τρόπο χρηματοδότησης και θα δίνεται υπό τη μορφή των voucher απευθείας στους γονείς και όχι στις δομές. Αποτέλεσμα ένα μεγάλο μέρος των γονιών να στραφεί στους ιδιωτικούς παιδικούς σταθμούς, με συνέπεια την υποβάθμιση των δημοτικών παιδικών σταθμών και από προσωπικό αλλά και από υλικοτεχνική υποδομή.
  • Το ποσό που θα δοθεί, θα είναι μειωμένο κατά 5%. (…) Να θυμίσουμε ότι και πέρυσι μειώθηκε άλλο ένα 5%, με αποτέλεσμα να μείνουν εκτός 45.000. Φέτος που μειώνεται άλλο ένα 5% πόσα παιδιά θα μείνουν εκτός;
  • Το προσωπικό που είχε προσληφθεί μέσα από το πρόγραμμα ουσιαστικά βρίσκεται «στον αέρα», αφού η επαναπρόσληψή τους είναι άμεσα συνδεδεμένη με τις αιτήσεις των παιδιών.
  • Τα παιδιά αυτά που θα δικαιούται να ενταχθούν στο πρόγραμμα του ΕΣΠΑ, δεν θα ξεκινήσουν την 1η Σεπτέμβρη όπως όλα τα υπόλοιπα παιδιά, αλλά πολύ αργότερα, λόγω της καθυστέρησης του προγράμματος, όπως μας επισήμανε αρμόδιος κυβερνητικός παράγοντας.
  • Καταργείται ο περιορισμός που ίσχυε μέχρι σήμερα και όριζε ότι μια δομή θα μπορούσε να καλύψει τις θέσεις του μέχρι 70% μέσα από το πρόγραμμα του ΕΣΠΑ. Πλέον μια δομή θα μπορεί να καλύψει το σύνολο των παιδιών έως και το 100%. Αποτέλεσμα χιλιάδες παιδιά των λαϊκών οικογενειών αλλά και των δημοσίων και δημοτικών υπαλλήλων να μείνουν εκτός.

Απέναντι σε αυτή την αντεργατική – αντιλαϊκή πολιτική θα πρέπει να αντιδράσουμε. (…) Η Προσχολική Αγωγή δεν είναι προνόμιο, είναι δικαίωμα για όλα τα παιδιά».

Κινητοποιήσεις για την Εκπαίδευση σε Μεξικό και Χιλή

Κινητοποιήσεις για την Εκπαίδευση

Νέες κινητοποιήσεις για την Εκπαίδευση πραγματοποιήθηκαν χτες σε Μεξικό και Χιλή. Στην πόλη του Μεξικού, το Συντονιστικό των Εργαζομένων στην Εκπαίδευση εξήγγειλε απεργία διαρκείας ωσότου η κυβέρνηση προσέλθει στο διάλογο, με αίτημα να αποσυρθεί η αντιεκπαιδευτική μεταρρύθμιση, που διαλύει τις εργασιακές σχέσεις και οδηγεί σε μείωση του προσωπικού, με ό,τι συνέπεια έχει αυτό στη δημόσια Παιδεία και τα λαϊκά στρώματα που στέλνουν τα παιδιά τους σε αυτή. Οι κινητοποιήσεις που ξεκίνησαν από την Πολιτεία της Οαχάκα, με μπλόκα σε δρόμους, έχουν στοιχίσει, σε συγκρούσεις με τις δυνάμεις καταστολής, τη ζωή σε 13 διαδηλωτές, δάσκαλους και άλλους εργαζόμενους, ενώ άλλοι 25 αγνοούνται. Οι εκπαιδευτικοί και δεκάδες σωματεία εργαζομένων που στηρίζουν τον αγώνα τους, έχουν ανακοινώσει ότι από σήμερα θα επαναλάβουν τα μπλόκα δρόμων στις πολιτείες της Οαχάκα, Τσιάπας και Mιττσοακάν.

Στο Σαντιάγκο της Χιλής, χιλιάδες φοιτητές, μαθητές και εργαζόμενοι βγήκαν στους δρόμους ενάντια στη μεταρρύθμιση της κυβέρνησης της Μισέλ Μπατσελέτ, που ενώ είχε υποσχεθεί να καθιερώσει τη δωρεάν και ποιοτική Εκπαίδευση και να τελειώσει με τη νομοθεσία της χούντας του Πινοσέτ, που ευνοούσε την εμπορευματοποίηση της Εκπαίδευσης, βαδίζει ουσιαστικά στον ίδιο δρόμο. Οι φοιτητές και μαθητές είχαν προγραμματίσει τρεις διαφορετικές πορείες στο κέντρο της πόλης, που θα κατέληγαν στην έδρα της κυβέρνησης, αλλά η αστυνομία τις απαγόρευσε και επιτέθηκε κάνοντας χρήση δακρυγόνων και αντλιών νερού.