Πρόσκληση νηπιαγωγών στα Γραφεία του Συλλόγου

 

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

  Το Δ.Σ. του Συλλόγου μας  καλεί τις/τους συναδέλφισσες/συναδέλφους νηπιαγωγούς σε συνάντηση την Δευτέρα 5/9/2016 και ώρα 7.00 μ.μ. στα γραφεία του συλλόγου, με θέμα τις προωθούμενες αλλαγές στην Προσχολική Εκπαίδευση και συγκεκριμένα για τον«ενιαίο τύπο ολοήμερου νηπιαγωγείου» και τον«καθορισμό του διδακτικού ωραρίου εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε νηπιαγωγεία».

Η παρουσία σας κρίνεται ιδιαίτερα σημαντική .

 

ΤΟ Δ.Σ.

Έκτακτη παράσταση διαμαρτυρίας στο ΠΥΣΠΕ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

  Συνάδελφοι υπάρχουν εξελίξεις. Ο Δ/ντής Εκπαίδευσης ακύρωσε στο σημερινό ΠΥΣΠΕ και θα αποφασίσει μόνος του να βγάλει τις ονομαστικές υπεραριθμίες.

Καλούμε εκτάκτως σε παράσταση διαμαρτυρίας στις 1.45-2.00 σήμερα στην Α΄ Δ/νση ( Δώρου 9 )

 

ΤΟ Δ.Σ.

ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΟΓΛΩΣΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Με γνώμονα τις «αντοχές της οικονομίας»

Στην Ολομέλεια της Βουλής συζητείται από χτες το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας με τίτλο «Ρυθμίσεις για την ελληνόγλωσση εκπαίδευση, τη διαπολιτισμική εκπαίδευση και άλλες διατάξεις».

Με το νομοσχέδιο αυτό, η κυβέρνηση ανοίγει διάπλατα τις πόρτες της ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης σε ιδιωτικούς φορείς, ενώ ενσωματώνει αντιδραστικές ρυθμίσεις για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση με μορφή τροπολογίας, με τις οποίες δίνεται η δυνατότητα να τοποθετούνται στην Ειδική Αγωγή εκπαιδευτικοί Γενικής Αγωγής, δηλαδή χωρίς τα απαραίτητα ειδικά παιδαγωγικά προσόντα που απαιτούνται.

Οσον αφορά τις ρυθμίσεις που περιέχονται για την ιδιωτική εκπαίδευση, επί της ουσίας, παρά τον ντόρο που προκάλεσαν, στην πραγματικότητα ελάχιστα διασφαλίζουν τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών στην ιδιωτική εκπαίδευση και στην ουσία κινούνται στη γραμμή της υπεράσπισης των συμφερόντων των σχολαρχών.

Ενδεικτικά, για την ελληνόγλωσση εκπαίδευση στο εξωτερικό, το νομοσχέδιο, ανάμεσα σε άλλα, προβλέπει την είσοδο διαφόρων φορέων όπως ΜΚΟ, ιδρυμάτων, εκκλησίας και κοινοτήτων, φορείς στους οποίους δίνεται η δυνατότητα ακόμα και ίδρυσης σχολείων. Στο ίδιο άρθρο προβλέπεται η ίδρυση, κατάργηση ή συγχώνευση σχολικών μονάδων, ανάλογα με τον αριθμό των μαθητών, αλλά και η εξ αποστάσεως διδασκαλία, αντανακλώντας την προσπάθεια της κυβέρνησης για «εξοικονόμηση πόρων».

Οσον αφορά το άρθρο για την ιδιωτική εκπαίδευση, παρά το γεγονός ότι φαινομενικά δίνεται η εντύπωση ότι υλοποιούνται μια σειρά αιτήματα (π.χ. σε σχέση με το καθεστώς απολύσεων), στην ουσία γίνονται βήματα πίσω όχι μόνο από την πρώτη εκδοχή του νόμου από την περίοδο Μπαλτά (π.χ. δεν υπάρχει η πρόβλεψη για δυνατότητα σύναψης συμβάσεων υψηλότερων από τη σύμβαση που ισχύει και στο Δημόσιο, αύξηση ωραρίου στα φροντιστήρια ξένων γλωσσών κ.ά.), αλλά καταργείται και η διάταξη που απαγόρευε την ίδρυση φροντιστηρίων εντός των ιδιωτικών σχολείων. Αλλωστε, ολόκληρο το αντεργατικό νομοθετικό πλαίσιο που αξιοποιούν οι σχολάρχες παραμένει ενεργό, ενώ με τις περικοπές που προβλέπονται στο ωρολόγιο πρόγραμμα των Γυμνασίων, το ενδεχόμενο και νέων απολύσεων εκπαιδευτικών στα ιδιωτικά σχολεία μένει ανοιχτό.

O υπουργός Ν. Φίλης ειδικά για την τροπολογία για την Ειδική Αγωγή, προσπαθώντας να την εμφανίσει ως επίτευγμα, ανέφερε ότι φέτος θα προσληφθούν στην Ειδική Αγωγή 9.000 εκπαιδευτικοί. Επανέλαβε δε τη γνωστή κυβερνητική προπαγάνδα για το άνοιγμα των σχολείων χωρίς προβλήματα, αναμασώντας ότι αυτό δείχνει ότι «η χώρα επιστρέφει στην κανονικότητα».