ΣΙΝΕΜΑ: Αφιέρωμα στον Ζαν – Λικ Γκοντάρ στο ΤΙΤΑΝΙΑ CINEMAX

 

Ζαν - Λικ Γκοντάρ

Σας ενημερώνουμε ότι ο κινηματογράφος ΤΙΤΑΝΙΑ CINEMAX, το αγαπημένο στέκι των Σινεφίλ στην Αθήνα,
(Πανεπιστημίου & Θεμιστοκλέους, τηλ.: 21038111472103841689),
ανοίγει την Πέμπτη 17 Οκτωβρίου για την χειμερινή περίοδο με ένα αφιέρωμα 
στον πατέρα της νουβέλ βαγκ, ΖΑΝ – ΛΙΚ ΓΚΟΝΤΑΡ στα πλαίσια του οποίου θα προβληθούν 
τρία αριστουργήματα του σπουδαίου Γάλλου σκηνοθέτη:
1) «Ο ΤΡΕΛΟΣ ΠΙΕΡΟ»
2) «ΖΟΥΣΕ ΤΗ ΖΩΗ ΤΗΣ»
3) «ΟΛΑ ΠΑΝΕ ΚΑΑΛΑ»
 
1) «Ο ΤΡΕΛΟΣ ΠΙΕΡΟ» 
του ΖΑΝ-ΛΙΚ ΓΚΟΝΤΑΡ
 
Ένα ατελείωτο ταξίδι στην ομορφιά και τη γοητεία.
 
«Ένα τέλειο δείγμα του Γαλλικού νέου κύματος.»
 
«Εξαιρετική ταινία από έναν εξαιρετικό δημιουργό.»
 
«Ο Gogard δημιουργεί αριστουργήματα.»
 
Από 17 έως 23/10/2013 στο ΤΙΤΑΝΙΑ CINEMAX καθημερινά στις 18:00.
 
Γενική είσοδος στον κινηματογράφο ΤΙΤΑΝΙΑ είναι
5 ευρώ και 3 ευρώ για τους ανέργους.
 
link με επιπλέον φωτογραφικό υλικό της ταινίας «Ο Τρελός Πιερό»: https://plus.google.com/photos
link με το trailer της ταινίας «Ο Τρελός Πιερό»: http://www.youtube.com/watch
 
 
2) «ΖΟΥΣΕ ΤΗ ΖΩΗ ΤΗΣ»
το πρώτο μεγάλο αριστούργημα του ΖΑΝ-ΛΙΚ ΓΚΟΝΤΑΡ
με τη σαγηνευτική ΑΝΝΑ ΚΑΡΙΝΑ, τη πρώτη Μούσα του πρωτομάστορα της νουβέλ βαγκ.
 
Το πορτρέτο μιας Παριζιάνας, δωσμένο με λυρισμό, Ομορφιά και δύναμη.
 
Μια από τις πιο σημαντικές και ώριμες ταινίες του Γκοντάρ 
που εξακολουθεί ακόμη και σήμερα να αφοπλίζει το θεατή  με τον αυθορμητισμό και την ειλικρίνειά της!
 
Ένα περιπετειώδες διανοητικό, υπαρξιακό ταξίδι,  
με σταθμούς τα αλλεπάλληλα ερωτήματα γύρω από τη ζωή, 
την ανθρώπινη φύση, την ευτυχία,  την «εκπόρνευση» της γλώσσας…
 
Από 17 έως 23/10/2013 στο ΤΙΤΑΝΙΑ CINEMAX καθημερινά στις 20:00.
 
link με το trailer της ταινίας «Ζούσε τη Ζωή Της»: http://www.youtube.com/watch
link με επιπλέον φωτογραφικό υλικό της ταινίας «Ζούσε τη Ζωή Της»: https://plus.google.com/photos
 
3) «ΟΛΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ» 
Η πιό ριζοσπαστική ταινία του ΖΑΝ ΛΙΚ ΓΚΟΝΤΑΡ
 
«Με τις υποβλητικές ερμηνείες δύο «ιερών τεράτων» του σινεμά, του Ιβ Μοντάν και της Τζέιν Φόντα»
 
«Μπορεί ο έρωτας να επιβιώσει μέσα από μία σχέση;
Μπορεί η ιδεολογία μία επιβιώσει μέσα από μία επανάσταση;»
 
«Ο Γκοντάρ, πέρα από το ότι ξέρει να κάνει σινεμά, δείχνει ότι ξέρει και να αυτοσαρκάζεται…»
 
Από 17 έως 23/10/2013 στο ΤΙΤΑΝΙΑ CINEMAX καθημερινά στις 22:00.
 
picasa link με 62 φωτογραφίες από την ταινίας 
«ΌΛΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ»:
link με το trailer της ταινίας
«ΌΛΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ»:
 

 

 

 

 

Υλικό για τη γιορτή της 28ης Οκτωβρίου

 

Πιο κάτω θα βρείτε υλικό για μια πολύμορφη παρέμβαση με αφορμή την 28η Οκτωβρίου

 

Δομή Γιορτής και Χρονικά

Θεατρικά

Χρονικό 28ης Οκτωβρίου

Η 28η Οκτωβρίου μέσα από τη λογοτεχνία

Η Αθήνα παλεύει – Χάρης Σακελαρίου

ΔημοψήφισμαΜπρεχτ

Βιβλία

«Ο δρομάκος με τη πιπεριά» & «Δέκα ατέλειωτες ώρες», Δημήτρης Ραβανής - Ρέντης

 

Επιλογές από το περιοδικό Θέματα Παιδείας
  • «Το Μεταξικό καθεστώς, ο Μεταξάς και η 28η Οκτωβρίου του 1940″, τεύχος 10-11
  • «60 χρόνια από την ίδρυση της ΕΠΟΝ», τεύχος 12
  • «Η κινηματογραφική ταινία ως εποπτικό μέσο κατά τη διδασκαλία του μαθήματος Ιστορίας», τεύχος 30
  • «Διδακτικές παρεμβάσεις με υλικό από το έντυπο «Νέα Γενιά» της ΕΠΟΝ», τεύχος 31
  • «Τα παιδιά του εμφυλίου πολέμου», τεύχος 35-36
  • «Το ιδεολόγημα των «δυο ολοκληρωτισμών»», τεύχος 39
  • «Οι τρείς στρατιώτες», τεύχος 49-50 – «Αφιέρωμα στον ΜΠΕΡΤΟΛΤ ΜΠΡΕΧΤ»
Επιλογές από την εφημερίδα «Ριζοσπάστης»
Επιλογές από το περιοδικό «Κομμουνιστική Επιθεώρηση»
Ποίηματα
Τραγούδια

Φωτογραφικό Υλικό (Μπορείτε να στείλετε αντίστοιχο φωτογρφικό υλικό για να εμπλουτιστεί η συλλογή)

ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ

ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ

ΔΕΚΕΜΒΡΙΑΝΑ

ΕΑΜ – ΕΛΑΣ -ΕΠΟΝ

ΚΟΡΥΣΧΑΔΕΣ

ΝΑΖΙ

Ταινίες (Για να προμηθευτείτε τις ταινίες απευθυνθείτε στις κατα τόπους επιτροπές εκπαιδευτικών του Π.Α.ΜΕ.)
  • Μαθήματα αμερικάνικης ιστορίας
    Ο Ντέρεκ είναι ένας οργισμένος νεαρός όπου η δολοφονία του πατέρα του από έναν έγχρωμο άνδρα, τον έχει μετατρέψει σε αδίστακτο ρατσιστή. Ασπάζεται τη ναζιστική ιδεολογία και κάτω από τη καθοδήγηση μιας ακροδεξιάς οργάνωσης ωθείται σε τρομοκρατικές ενέργειες εναντίον των έγχρωμων μειονοτήτων. Τελικά, συλλαμβάνεται και φυλακίζεται. Κατά τη διάρκεια της έκτισης της ποινής του, ο Ντέρεκ συνειδητοποιεί τη λανθασμένη συμπεριφορά του και μετανοεί. Όταν, όμως, αποφυλακίζεται επιστρέφει σπίτι του και συνειδητοποιεί ότι ο Ντάνι, ο μικρότερος αδελφός του, έχει ασπαστεί τις ίδιες ρατσιστικές ιδέες που αυτός είχε στο παρελθόν…
  • Μεγάλος δικτάτωρ, Τσάρλι Τσάπλιν.
    Ένας εβραίος κουρέας, που είναι σωσίας του δικτάτορα Χίνκελ, μπλέκει σε μια σειρά από κωμικοτραγικές περιπέτειες. Μια μεγαλοφυής σάτιρα του Χίτλερ και των καταπιεστικών καθεστώτων, από τον Τσάρλι Τσάπλιν, στην πρώτη του καθαρά ομιλούσα ταινία, όπου εγκαταλείπει το χαρακτήρα του Σαρλό για να υποδυθεί το διπλό ρόλο του κουρέα και του Χίνκελ.
  • Τι έκανες στον πόλεμο Θανάση με το Θανάση Βέγγο.
    Ο Θανάσης είναι ένας εργάτης εργοστασίου ο οποίος κοιτάει μόνο τη δουλειά του και το πώς θα εξοικονομήσει λίγο φαγητό. Αντίθετα, η αδελφή του, Φρόσω, βοηθάει όσο μπορεί την αντίσταση κατά των Γερμανών. Ο Θανάσης θα βρεθεί στο δικαστήριο υπερασπιζόμενος τον ταβερνιάρη της γειτονιάς, Θόδωρο. Θα καταδικαστεί όμως ο ίδιος για ψευδορκία, σε είκοσι ημέρες φυλάκιση και θα βρεθεί στο ίδιο κελί με πατριώτες αντιστασιακούς.
  • Το μεγάλο κανόνι, με το Θανάση Βέγγο.
    Ένας φυσικοθεραπευτής σπουδάζει το γιο του στη Γερμανία, δουλεύοντας σα σκυλί. Μόλις όμως μαθαίνει ότι ο γιος του έχει μπλέξει σε μια ναζιστική ομάδα, ξυπνούν οι μνήμες που έχει από την Κατοχή.
  • Το Μπλόκο, Άδωνις Κύρου.
    Τον Αύγουστο του 1944 οι Γερμανοί στήνουν μπλόκο στην Κοκκινιά και συλλαμβάνουν έναν μαυραγορίτη, τον οποίο εκβιάζουν για να καταδώσει. Η ταινία εξιστορεί τα αληθινά γεγονότα του Μπλόκου, στην Κοκκινιά και τις γύρω περιοχές. Αναδεικνύει τον απαράμιλλο ηρωισμό του λαϊκού αγωνιστή. Ηρωισμό, που μόνο η ανυποχώρητη αντίσταση ενάντια στην καταπίεση μπορεί να καλλιεργήσει.
  • Έλα να δεις, Ελεμ Κλίμοφ.
    Στο επίκεντρο της ιστορίας ο 12χρονος Φλόρια που ξεθάβει ένα χαμένο όπλο και κατατάσσεται στον Κόκκινο Στρατό ανυπομονώντας να ζήσει σαν παρτιζάνος. Η φαντασίωσή του όμως διαλύεται όταν έρχεται αντιμέτωπος με την πραγματικότητα. Αντιμέτωπος με την κτηνωδία, τα μαλλιά του ασπρίζουν και το πρόσωπό του γεμίζει ρυτίδες.
  • Ο πατέρας του στρατιώτη, Ρεζο Τσχεϊτζε.
    Η δραματική ιστορία ενός ηλικιωμένου αγρότη από τη Γεωργία. Ο γέρος βρίσκεται στο δρόμο για το νοσοκομείο, όπου νοσηλεύεται ο στρατιώτης γιος του. Όμως πριν εκείνος καταφέρει να φτάσει εκεί, ο γιος του έχει ήδη φύγει για το μέτωπο. Ο πατέρας, χωρίς να μπορεί να επιστρέψει πίσω στο χωριό του, μαζί με το Σοβιετικό στρατό θα φτάσει μέχρι το Βερολίνο, μέχρι τη νίκη κατά του φασισμού…
  • Ο αληθινός φασισμός, Μιχαήλ Ρομ.
    Η άνοδος και η κυριαρχία του ναζισμού στη Γερμανία, ο Β΄ Παγκόσμιος Πόλεμος και η ήττα του μέσα από πλούσιο αρχειακό υλικό. Η πιο «δημοφιλής» αντιπολεμική ταινία όλων των εποχών, αποτελεί μια καυστική καταδίκη του φασισμού όχι μέσα από μια «ψυχρή», κοινωνιολογική προσέγγιση αλλά μέσα από την ανάδειξη παρείσφρησης της φασιστικής νοοτροπίας στην καθημερινότητα του μικροαστού, μέσα από τον εύκολο συναισθηματισμό.
  • Το ξυπόλητο τάγμα, Γκρεκ Τάλλας.
    Την περίοδο της κατοχής μια ομάδα ορφανών παιδιών από τη Θεσσαλονίκη συγκροτούν μια ηρωική συμμορία, γνωστή ως Ξυπόλητο Τάγμα, που κλέβει τρόφιμα και φάρμακα από τους Γερμανούς και τους μαυραγορίτες. Ένα από τα ελάχιστα δείγματα ελληνικού νεορεαλισμού. Υποψήφιο για Όσκαρ ξενόγλωσσης ταινίας 1954.
  • The gremlins from the kremlin
    Ο Χίτλερ αποφασίζει πρoσωπικά ο ίδιος να βομβαρδίσει τη Ρωσσία και τότε συναντάει τα gremlins από το Κρεμλίνο!!
  • Τέχνη της άμμου
    Καλλιτεχνική αναπαράσταση με άμμο της εισβολής και κατοχής της Ουκρανίας από τη Γερμανία κατά τη διάρκεια του Β” Παγκόσμιου Πολέμου

Παραχάραξη της ιστορίας μέσα από το βιβλίο της ΣΤ” Δημοτικού
Περίπατοι-επισκέψεις σε ιστορικούς χώρους
  • Επειδή κάθε γωνιά της Ελλάδας είναι ποτισμένη με αίμα αγωνιστών, προτείνουμε μόνο ενδεικτικά ορισμένους χώρους, είμαστε όμως σίγουροι ότι ο κατάλογος αυτός δεν έχει τέλος…Υπάρχει άλλωστε, κατάλογος των μαρτυρικών πόλεων στην Ελλάδα για την περίοδο 194-1945 στο site: http://greekholocausts.gr/gr/index.php
  • Επίσκεψη στο κάστρο του Υμητού, Μάντρα του Μπλόκου στην Κοκκινιά, Σκοπευτήριο της Καισαριανής, Μουσείο Εθνικής Αντίστασης στο Περιστέρι, στον Πειραιά, στην Ηλιούπολη, κλπ
  • Χορτιάτης (Μακεδονιά)
  • Αγρίνιο (τόπος εκτέλεσης 120 αγωνιστών από τους Γερμανούς το 1944)
  • Αμπελάκια Λάρισα επίσκεψη στο Μουσείο


 

 

 

 

Συνάντηση με νηπιαγωγούς

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

Από την αρχή της σχολικής χρονιάς σε όλο το πλάτος των δομών της κατ΄ όνομα πλέον δημόσιας και δωρεάν εκπαίδευσης, υπάρχει εντατικοποίηση στην υλοποίηση των νέων μέτρων της κυβέρνησης-ΕΕ και ΔΝΤ, που προσβλέπουν στην εξάλειψη των μορφωτικών δικαιωμάτων των  μαθητών, στην αλλαγή του χαρακτήρα της εκπαίδευσης και στην υποταγή των εκπαιδευτικών. Τα νηπιαγωγεία αποτέλεσαν πεδίο δόξης λαμπρό για την υλοποίηση των μέτρων, αφού:

  • τη διετία 2010 – 2012 μειώθηκαν κατά 3% ενώ αυξήθηκαν  τα ιδιωτικά κατά 5,6% (ΕΛ.ΣΤΑΤ.). Η λαϊκή οικογένεια βάζει βαθύτερα το χέρι στην τσέπη.
  • Οι νηπιαγωγοί κλήθηκαν να διαχειριστούν κληρώσεις για τον αποκλεισμό των προνηπίων από το δημόσιο νηπιαγωγείο.
  • Η διαδικασία  επιβολής των νέων μέτρων επέφερε την απροειδοποίητη αναστολή λειτουργίας πολλών ολοήμερων  Νηπιαγωγείων, γεγονός που δημιούργησε σοβαρά προβλήματα στους μαθητές και τις οικογένειές τους.
  • Οι Νηπιαγωγοί συναντούν μεγάλα εμπόδια να επιτελέσουν το εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό τους έργο, γιατί σε ένα νηπιαγωγείο χωρίς υποδομές δέχονται πιέσεις κι απ’ τη σχολική σύμβουλο για προγράμματα κι από εγκυκλίους να αναλάβουν επιπλέον ρόλους καθαρίστριας, τραπεζοκόμου, ελεγκτή υγιεινής σίτισης των παιδιών δηλαδή τιραμόλα, όταν μόνοι τους καθ’όλη τη διάρκεια της β΄ βάρδιας πρέπει να χειριστούν και πρόωρες αποχωρήσεις νηπίων. Παράλληλα να ασχοληθούν και με την καθημερινή έγκαιρη ενημέρωση  του συστήματος καταγραφής . Ένα ολοήμερο παιδοφυλακτήριο δηλαδή!
  • Βαθιά αντιδραστικές παιδαγωγικά είναι οι αλλαγές που εξελίσσονται στο αναλυτικό πρόγραμμα του νηπιαγωγείου από Κυβέρνηση-ΕΕ, με κεντρική  κατεύθυνση της Ε.Ε. ότι το παιδί πρέπει να εκπαιδεύεται από τη νηπιακή του ηλικία στις δεξιότητες που οφείλει να έχει κατακτήσει στην ενήλικη ζωή του.
  • Σε αυτή την άθλια πραγματικότητα η εισβολή επιχειρήσεων και ΜΚΟ, μέσω διαφόρων προγραμμάτων εμφανίζεται σαν «εκμοντερνισμένη διέξοδος».
  • Για τις νηπιαγωγούς το «νέο νηπιαγωγείο» σημαίνει ήδη ένα κυνήγι εντατικοποίησης της δουλειάς τους με επικίνδυνα τα αποτελέσματα για τον ίδιο τον ψυχισμό των παιδιών.

Σε αυτό το νηπιαγωγείο χρειάζεται «νέος τύπος απασχολήσιμου» νηπιαγωγού.

Έτσι την  11η  Σεπτεμβρίου, δόθηκε στη δημοσιότητα από το Υπουργείο Παιδείας ανοιχτή πρόσκληση για υποβολή προτάσεων  (μέσω ΕΣΠΑ) για την «αντιμετώπιση της ανεργίας», με τον τίτλο «Προώθηση της απασχόλησης μέσω προγραμμάτων κοινωφελούς χαρακτήρα».

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει προσλήψεις ανέργων συγκεκριμένων ειδικοτήτων για σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (Δημοτικά-Γυμνάσια- Λύκεια), για Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, για (ΚΕΔΔΥ), κ.ά. Εργοδότης των παραπάνω ο Οργανισμός Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (Ο.Α.ΕΔ.).

- Αυτό δημιουργεί νέα δεδομένα αφού ο φορέας πρόσληψης των εκπαιδευτικών θα είναι ο ΟΑΕΔ και όχι το υπουργείο Παιδείας, με όρους υπερεκμετάλλευσης που θα τους ζήλευε κάθε εργοδότης στον ιδιωτικό τομέα!!! Οι προσλήψεις γίνονται για διάστημα ως 6,5 μήνες.  Η αποζημίωση είναι από 427 – 490 ευρώ το μήνα, η οποία αποδίδεται με την ολοκλήρωση του προγράμματος.  Ο εργαζόμενος δε θεωρείται εργαζόμενος αλλά «ωφελούμενος». Παρέχεται υγειονομική περίθαλψη αλλά ο χρόνος εργασίας δεν υπολογίζεται συντάξιμος. Απασχολούνται και Χριστούγεννα-Πάσχα

 - Οριοθετεί ότι οι εκπαιδευτικές ανάγκες θα εξαρτώνται από τα κονδύλια του ΕΣΠΑ και κυρίως θα προσαρμόζονται στα τεχνικά δελτία του ΕΣΠΑ και των κατευθύνσεων της ΕΕ.

- Οι διορισμένοι νηπιαγωγοί θα βρεθούν αντιμέτωποι με χιλιάδες υπεραριθμίες, προάγγελους της διαθεσιμότητας-απόλυσης και με ασφυκτικές πιέσεις για αποδοχή των εργασιακών όρων γαλέρας.

- Οι αδιόριστοι νηπιαγωγοί δε θα έχουν καμία ευκαιρία πρόσληψης ως μόνιμοι ή αναπληρωτές μια και το μόνο που θα παρέχεται ως δυνατότητα στο δημόσιο σχολείο θα είναι τέτοια προγράμματα.

- Οι συνάδελφοί μας που δουλεύουν μαζί μας στα ΣΜΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ, δηλαδή το ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό δεν προσλαμβάνονται ως μόνιμοι ή αναπληρωτές από τον τακτικό προϋπολογισμό αλλά εξαναγκάζονται να αποδεχτούν την εργασιακή σχέση της «κοινωφελούς εργασίας».

- Τα ειδικά σχολεία και τα ΚΕΔΔΥ χωρίς αυτές τις ειδικότητες, μέχρι και σήμερα μέσα Οκτωβρίου, υπολειτουργούν.

Τα προγράμματα ΕΣΠΑ είναι ο απαιτούμενος φερετζές της ΕΕ:

  • για τη γενίκευση της ελαστικής, ανασφαλούς, κακοπληρωμένης εργασίας στο δημόσιο, εδώ και 20 χρόνια. Αποτελούν από την πρώτη στιγμή της εισαγωγής τους ως μορφή πρόσληψης στις δημόσιες δομές όλων των κρατών της ΕΕ, την απόπειρα να περάσουν σταδιακά στη λεηλασία δικαιωμάτων, από το όποιο κοινωνικό κράτος υπήρχε με σχετική σταθερότητα στην εργασία.
  • Γι’ αυτό όλα τα ΕΣΠΑ περιλαμβάνουν εργασιακές σχέσεις γαλέρας: Για να εισαγάγουν  πιλοτικά προγράμματα εξυπηρέτησης συγκεκριμένων ιδεολογικών κατευθύνσεων, δεξιοτήτων και κατάρτισης που ήταν απαραίτητα για τους εργοδότες στην αγορά εργασίας (π.χ. η προώθηση της επιχειρηματικότητας στην εκπαίδευση) που δεν μπορούσαν ακόμα τα κράτη-μέλη να γενικεύσουν λόγω των αντιστάσεων των κινημάτων και των λαών

 

ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΙΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥΣ ΣΕ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ

την Τετάρτη 23/10/2013 στις 7.00 μ.μ., στο γραφείο του συλλόγου (Ακομινάτου 6   και  Παπαφλέσσα, στην πίσω πλευρά του 2ου Δημοτικού  Σχολείου) 

για ενημέρωση και συντονισμό, για την αντιμετώπιση της κατάστασης.

Διώξεις Διευθυντών , απο ΔΟΕ

 

Το Δ.Σ. της ΔΟΕ στη σημερινή του συνεδρίαση συζήτησε το ζήτημα της δίωξης που ξεκίνησε  εναντίον των διευθυντών των 3ου και 6ου Δημοτικών Σχολείων Καισαριανής με το πρόσχημα ότι δεν προχώρησαν σε συμπτύξεις τμημάτων των σχολείων τους.

Το Δ.Σ. της ΔΟΕ, αφού έλαβε υπόψη του τα αναλυτικά έγγραφα του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Βύρωνα – Καισαριανής – Παγκρατίου «ΡΟΖΑ ΙΜΒΡΙΩΤΗ», στον οποίο ανήκουν τα σχολεία και είναι μέλη οι συνάδελφοι διευθυντές που διώκονται, κατέληξε στα παρακάτω:

Στηρίζει την απόφαση του Συλλόγου για το ζήτημα αυτό, όπως αυτή διατυπώθηκε στο ενημερωτικό έγγραφο με αρ. πρωτ. 121/13/10/2013.

Ζητάει να σταματήσει τώρα κάθε διαδικασία δίωξης, προκαταρκτική εξέταση ή ΕΔΕ, εναντίον των συναδέλφων διευθυντών.

Βασική θέση του Κλάδου είναι καμία σύμπτυξη – συγχώνευση σχολείων και τμημάτων, 15 μαθητές ανά τμήμα στα νηπιαγωγεία και στις Α, Β τάξεις Δημοτικού και 20 στις υπόλοιπες. Καμία κινητικότητα εκπαιδευτικών, όλοι οι εκπαιδευτικοί σε μόνιμη οργανική θέση.

Το  ΔΣ  της ΔΟΕ

Για το Βιβλίο Παρουσίας Προσωπικού, από ΔΟΕ

Οι εκπαιδευτικοί στο παρουσιολόγιο –

Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείο Παιδείας στο απουσιολόγιο

 

                Η νέα προσθήκη – τροπολογία στο κείμενο του Υπουργείου Περιβάλλοντος(!!!) που προωθεί το Υπουργείο Παιδείας και αφορά το Βιβλίο Παρουσίας Προσωπικού και το Ατομικό Δελτίο Παρουσίας Προσωπικού, αποδεικνύει, για μια ακόμη φορά, ότι η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας επιχειρεί να αιφνιδιάσει, επενδύοντας στο επικοινωνιακό σκέλος και όχι στην επίλυση των ουσιαστικών προβλημάτων που ταλανίζουν την εκπαίδευση.

Η προσέλευση και η αποχώρηση των εκπαιδευτικών από τις σχολικές μονάδες δεν υπήρξε ποτέ ανεξέλεγκτη. Είναι αυτονόητο λοιπόν ότι ο κλάδος των εκπαιδευτικών δε φοβάται τον οποιοδήποτε έλεγχο, πολύ δε περισσότερο αυτόν που αφορά τη φυσική του παρουσία στα σχολεία. Εξάλλου, η απουσία του εκπαιδευτικού γίνεται άμεσα αισθητή στους μαθητές, στους γονείς και στους συναδέλφους του.

Δυστυχώς, η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας εμφανίζεται ως μόνιμος ελεγκτής και δίχως ίχνος αυτοκριτικής. Ενώ, διατείνεται πως, αναγνωρίζει το σημαντικό έργο των εκπαιδευτικών, που χάρη στο φιλότιμό τους και αντιμέτωποι με χιλιάδες προβλήματα κρατούν όρθια τη Δημόσια Εκπαίδευση, έρχεται με αυτές τις κινήσεις να δείξει ότι ασχολείται με τον τύπο και όχι με την ουσία.

Επισημαίνουμε  ότι οι Έλληνες εκπαιδευτικοί δηλώνουν το παρόν στις σχολικές μονάδες. Αυτό θα το επιβεβαιώσει και το «παρουσιολόγιο». Στο «απουσιολόγιο», όμως, θα αναγραφεί η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας που λόγω της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής που εφαρμόζει, της ολιγωρίας της και της απουσίας προγραμματισμού καθώς και της μη πραγματοποίησης διορισμών, οδήγησε τους μαθητές στο να χάσουν χιλιάδες διδακτικές ώρες. 

Τέλος, στο απουσιολόγιο της εργασίας θα γραφούν 8.000 συνάδελφοί μας αναπληρωτές που ενώ πέρσι ήταν στην εκπαιδευτική διαδικασία, στη φετινή σχολική χρονιά, λόγω των άδικων και ανάλγητων μνημονιακών πολιτικών,  έχουν προστεθεί στις μαύρες λίστες της ανεργίας.